• 8.353.964 stemmen

Genre: Actie / Sciencefiction

Alternatieve titel: Silencers

Geregisseerd door: Richard Pepin

Met onder meer: Jack Scalia, Dennis Christopher en Lucinda Weist

IMDb beoordeling: 4,8 (490)

Plot The Silencers

"The men in black are here!"

De regering ontkent dat ze bestaan, maar de legendarische 'Men in Black' zijn er wel degelijk. Niemand kent de ware identiteit van deze bizarre personages die UFO-getuigen bedreigen. Wanneer een ultra-geheim transport wordt aangevallen, ontkent Special Agent Rafferty de vreselijke waarheid over de 'Men in Blacks' en wordt hij meegesleurd in een maalstroom van SF-actie en duizelingwekkende intriges.

imageimage

avatar van Macmanus

Macmanus

Jheeee hij is toegevoegd, mijn Ma heeft hem gekocht bij de Dirk van Den Broek denk dat dat al genoeg zegt, ik keek de trailer net en het volgens mij is het een heeeeeeeeeeeele slechte film.

avatar van Ibrahim

Ibrahim

Het is een goeie b-film met aardige acties.

avatar van PtV

PtV

Voor een b-film best wel ok. Met als ultiem hoogtepunt (heel fout) de koe die in de ufo wordt "gezogen", geweldige effecten.

ps: ook ik heb m van mijn ma gekregen.

avatar van djelle

djelle

Richard Pepin is een held. Hoe stupide de verhaaltjes ook zijn, hij weet er vaak een zodanig actierijk schouwspel van te maken dat het er allemaal niet meer toe doet. Silencers is er zo eentje.

Een stom verhaaltje (met enkele tenenkrommende passages en soms wat flauwe humor) maar vooraleer je je daaraan kan ergeren zit je alweer in de volgende waanzinnige achtervolging vol ontploffende auto's, over the top stunts en rondvliegende kogels. En hij weet het verdomd spectaculair te brengen. Pepin weet tenminste wat actie is, en uiteraard alles met een dikke knipoog (wie dit serieus neemt is dringend aan vakantie toe).

Alhoewel we uiteindelijk toch weer wat bijgeleerd hebben ook: Er zitten dus echt wel aliens in de regering (noorderburen opgelet: volgens mij is Balkenende er ook een)!

Silencers= fantastisch vermaak van begin tot eind.

avatar van NTsuno

NTsuno

Macmanus schreef:

Je hebt hem dus niet gezien!!!!!!!!!

avatar van henkula

henkula

NTsuno schreef:

Je hebt hem dus niet gezien!!!!!!!!!

Na vier jaar kom je daar ook nog eens mee:)

avatar van 606

Viel niet tegen genoeg actie en redelijk verhaal.

3 sterren

avatar van misterdhdh

misterdhdh

Even geleden deze Silencers gezien en weet amper nog iets over deze film, wat veel zegt. Het enige dat ik me nog zowat herinner is een koe die wordt opgezogen in de lucht. Heb zelden zo een slechte special effects gezien, maar op zich vind ik dat niet storend. Het verhaal op zich is ook niet echt interessant, de uitwerking ervan is bijzonder matig. Vond hem echt niet goed en het was zeker een B-film, of zelfs dat niet. Het acteerwerk was niet al te best en de personages komen oppervlakkig over. De actie zelf was nog het beste van de hele film. Het einde was voorspelbaar, zover ik dat nog weet. Heb niet genoten van dit filmpje.

1.5/5