• 11.274 nieuwsartikelen

Met onder meer: Rufus Sewell, Bridgette Wilson-Sampras en Devon Sawa

Gesproken taal: Engels

Plot Extreme Ops

"Fear is a trigger"

Een filmcrew reist af naar de Oostenrijkse Alpen om drie extreme-sporters te filmen terwijl ze door een lawine achtervolgd worden. Ze weten echter niet dat ze vlakbij de geheime verblijfplaats van een Servische oorlogscrimineel filmen. Wanneer ze hem per ongeluk filmen komen ze terecht in een achtervolging voor hun leven.

logo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van Etienne U

Etienne U

Zeer spektaculaire film........mooie stunts en als je van snowboarden/skieen houd zeker de moeite waard. 3,5 ster

avatar van Boediecall

Boediecall

Ik ben het helemaal met je eens Etienne U!!!!

avatar van Phooze

Phooze

Is deze film niet in de bios geweest?

avatar van K-man

K-man

Nee, rechtstreeks in de vid.

avatar van Filmtombe

Filmtombe

Dom script, domme acteurs en dom einde. Maar wat een kijkgenot! Coole stunts en te gekke muziek; zeer vermakelijk.

avatar van Dino10

Dino10

Film is in Antwerpen(B) wel een tijdje in de bios geweest maar in nederland niet. Is gewoon een coole film vanwege de stunts en meer heeft deze film eigenlijk ook niet nodig.

avatar van Banjo

Banjo

• 1943 berichten

4 sterren !!! voor deze klote film

het acteren was diep triest man

en het verhaal helemaal!

en ik heb het zowiezo niet zo op dat soort lui.

van die adrenaline tuff guy's.

morgen lees je weer in de krant dat er weer een paar overleden zijn.

en heeft iedereen er weer medelijden mee.

avatar van flicks

flicks

waarom in godsnaam 3.29?!?!?!? van mij 2 sterren iig

avatar van moviefreak#1

moviefreak#1

Een 1 1/2 van mij , alleen voor de leuke stunts. Van het verhaal hoeft het echt niet te komen bij deze film en de acteerprestaties zijn ook dramatisch onder de maat.

avatar van homerjay

homerjay

2* en dan ben ik heel vergeeflijk. De stunts zijn meestal te bizar voor worden, maar de afdalingen maken een hoop goed. Heb ook enorm moeten lachen om de belachelijke manieren waarop 'de boeven' in de luren worden gelegd, met het 'snowboard richting schietende boef in helicopter werpen' als hilarisch hoogtepunt. Jammer dat het niet zo komisch bedoeld was.

avatar van speedy23

speedy23

Deze maand verkrijgbaar bij http://www.dvd-gratis.nl/

avatar van sydney

sydney

"Extreme ops"???... Heeft dit te maken met de MM-chat?

avatar van meyerke

meyerke

flauw verhaal, is al een tijdje geleden dat ik hem zag, maar herinner mij dat ik de film helemaal niks vond.

avatar van Leno

Leno

Soms aardige opnamen, verder in zo'n beetje ieder aspect onvoldoende.

avatar van Purmerend

Purmerend

Extreme super stunts afgewisseld met extreem slecht acteerwerk. Dat alles in een geweldig mooie witte bergachtige omgeving. Voor het vermaak 1,5*.

avatar van Dylan Blanker

Dylan Blanker

Een typisch jeugdfilmpje. Vond het een erg matige film, met slecht amateur acteerwerk, matig verhaal, en echt spannend kon ik hem ook zeker niet vinden. Bovendien vond ik de film slecht gemonteerd, waardoor de film voor mij soms nogal verwarrend, chaotisch, en onjuist overkwam. Het enigste wat de nog enigzins boeiend maakte waren de mooie natuur (sneeuw)opnames en een paar willekeurige snowboard en ski scenes.

Conclusie: Over het algemeen gewoon een slechte film, en niet het kijken waard vind ik. Maar wel het kijken waard als je van spectaculaire snowboard, en skiestunts houdt.

avatar van skipy05

skipy05

echt coole stunts en de muziek is ook goed. verhaal is maar matig.

De cast is ook niet echt goed en het acteer werk valt wel mee. het einde was nogal ineens gedaan vond ik.

avatar van Testa-Rossa

Testa-Rossa

Gewoon prima actiefilm, stunts zijn in de regel best goed (zitten wel flaters tussen).

Heb me prima vermaakt, en ja verder is het weinig bijzonders

avatar van Phantasm

Phantasm

Het was het allemaal net niet, had er meer van verwacht.