High School (2010)

geregisseerd door John Stalberg
met Adrien Brody, Sean Marquette en Matt Bush

Een goede student is bang om betrapt te worden tijdens een drugstest nadat hij net voor het eerst in aanraking is gekomen met wiet. Hij krijgt het geniale idee om de hele school stoned te laten worden zodat niemand voor de test slaagt en hij niet meer opvalt.

TEASER

Brody als High School student?

Denk niet dat dit de hoofdrolspelers zijn.

avatar van kArIzMa_Movie
Chicklis is de directeur die de orde probeert te handhaven in de complete chaos en Brody speelt de drugsdealer.

Ben benieuwd!

avatar van BlueJudaskiss
Curtis Armstrong

avatar van robkuh1984
Verhaal bevalt me wel, zijn zeker leuke grappen bij te verzinnen.

avatar van kArIzMa_Movie
Haha, hij ziet er nu echt uit als een Spycho Ed!

Hier wat meer foto's.

k hoop niet dat de hppfdrol spelers net zo slecht zijn al '' Sex Pot ''
Als je mij erin had gegooid was het zelfs beter dus.

avatar van louisvf
Vreemde afbeelding van een drugsdealer, wat wil men hiermee aantonen? Alsof drugsdealers junks zijn, beetje belachelijk...
Nuja een Sundance festival selected is meestal wel goed dus wil ik hem wel zien.

avatar van eltorro
Nieuwe trailer

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Tegenvallertje, kon de film met moeite uit zitten.
Spycho Ed en de kikker die what zegt is een erg droge scene, maar voor de rest mist deze film een hoop.

Dat amerikanen wiet erg cliché konden neerzetten was geen verrassing voor me, maar dit sloeg werkelijk alles
Ze leken meer dronken dan stoned..

2* voor toch nog een paar aardige tot redelijk grappige scenes.

avatar van Minority_Check
Ik vind het best jammer dat deze film geen aandacht heeft gehad. Het is toch best een gestoord leuk idee.
adrian brody is gewoon geniaal.
Ze hadden zoiezo wat meer kunnen doen met stonede studenten. De film richtte zich snel op de situatie van henry en breaux. Al was de korte scenes van Chad met de administration office ook best grappig .
Ik moet zeggen dat ik niet teleurgesteld ben. Ik vind zulke films wel leuk en past goed in het rijtje van films als superbad (al is die wel wat beter).

Typisch zo'n film die je of helemaal geweldig vindt of totaal niets. Ik behoor tot de laatste categorie: een routinematige en in de kern conventionele film die niet weet te boeien. Als komedie ondragelijk slecht, troosteloos en waardeloos; in plaats van te moeten lachen werd ik er neerslachtig van. Kortom een ramp waar geen einde aan leek te komen.

avatar van henkula
High School, zo'n naam trekt het niet, valt niet op en dat is maar goed ook? Nee, dat niet, maar zwak was hij wel.

avatar van john mcclane 2
behoorlijk wat stoner films gezien van strange wilderness tot white castle,(vaak ook met bekenden rappers) die humor is absurd,en volstrekt uniek in het genre komedie.
Deze was ook behoorlijk absurd,adrien brody was goed gecast.lekker over de top.
het was soms vervreemdend om naar te kijken(logisch) met rare dialogen .
het is best leuk,maar ik heb in vergelijking met bijvoorbeeld white castle zo goed als niet gelachen.
het idee/taalgrap "high"school is leuk gevonden.als je van het stoner genre houd? kijken.
maar verwacht niet te veel

Het stoned zijn was nogal over the top. Anderzijds moet het natuurlijk wel aankomen.
De personages vond ik alles behalve vervelend. De dealer met zijn paranoide maat was zkr leuk.