La Soledad (2016)

Venezuela / Canada / Italië

geregisseerd door Jorge Thielen Armand

José knokt ervoor om iedere dag te overleven in de stadsjungle van Caracas, Venezuela. Hij krijgt te horen dat het afgeleefde landhuis waarin hij en zijn familie wonen zal worden gesloopt. In een wanhopige poging om zijn familie een zwervend bestaan te besparen onderneemt hij een mystieke zoektocht naar een fameuze pot met goud die zich in zijn landhuis zou moeten bevinden.

Malick
Eén van de meest bijzondere geluidsontwerpen / sound designs / geluidsbanden die ik in jaren hoorde.

avatar van John Milton
Die viel inderdaad positief op, mee eens.