• 8.671.992 stemmen

Oorspronkelijke taal: Deens

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot De Største Helte

Carsten en Peter zijn al jaren bevriend. Een oude vlam van Peter vertelt hem dat hij een twaalf-jarige dochter heeft. Haar stiefvader is een ellendige man, en zijn relatie met zijn stiefdochter heeft een incestueus ondertoontje. De dochter vlucht weg van haar stiefvader en komt bij Peter terecht. Samen met Carsten vluchten de twee naar Zweden.

logo tmdbimage

jackie

Ik heb me erg bij deze film vermaakt. Het leukst was het om de twee zonen uit Festen in deze film de hoofdrollen te zien spelen.

avatar van ichi

ichi

leuke roadmovie, met lui uit Festen. Leuk verhaal. Sneu einde.

jackie

ichi waar heb jij deze film gezien.

kappeuter (crew films)

Is dit te huur op video/dvd ?

avatar van LauraPalmer

LauraPalmer

Te gekke film!! Leuke humor. Top acteurs! Ok het einde was wel een beetje sneu, maar ik vond het wel een goed einde. Tenminste niet zo standaard Happy. Ik heb deze film gezien tijdens het Cultfilmfestival in Groningen in samenwerking van De RKZ-bios, Vera Zienema en Images. We zouden hem heel erg graag nog een keer in de RKZ bios draaien, maar helaas is hij niet meer naar Nederland te halen...

jackie

Is dit te huur op video/dvd ?

Nee volgens mij niet.

Ik heb de film in de Balie (Amsterdam) gezien waar de film twee avonden draaide.

avatar van Biosguru

Biosguru

Was import uit Denemarken, erg leuke film die terecht de publieksprijs won!Dit laat maar weer eens zien wat voor een prachtige films hier de bioscoop niet halen! Want ik kwam hier toevallig omdat ik op zoek was naar Hero de nieuwe van Zhang Yimou, die dus ook niet in nl uitkomt zucht....

avatar van frenzy

frenzy

heb deze film nog niet gezien, maar ik vraag me af of deze echt de moeite waard is. hij haalt het waarschijnlijk lang niet bij festen. ofwel? reacties graag...

jackie

De film is niet zo goed als Festen, maar wel erg leuk, als je de kans hebt om de film te zien, dan zeg ik ga kijken !

avatar van Leo1954

Leo1954

• 2072 berichten

Heerlijk drama, roadmovie, verrukkelijk. Aandoenlijk, grappig en met vaart.