• 8.487.295 stemmen

Genre: Drama

Geregisseerd door: Robert Siegel

Met onder meer: Kevin Corrigan en Michael Rapaport

Plot Big Fan

Paul Aufiero (Patton Oswald) is een gigantische fan van de New York Giants en van zijn favoriete speler Quantrell Bishop. Wanneer Paul in elkaar geslagen wordt door zijn favoriete speler, komt hij in een erg moeilijke situatie terecht.

imageimage

avatar van Riddick

Riddick

Net de trailer bekeken op apple en ik moet zeggen dat deze film mij erg aanspreekt.

Mooi verhaal en volgens mij vrij goed geacteerd. Maar dat moet nog blijken als ik de film zelf kijk.

Trailer hier te bekijken:

Apple - Movie Trailers - Big Fan

avatar van Baswazz

Baswazz

Riddick schreef:

Trailer hier te bekijken:

Apple - Movie Trailers - Big Fan

Idd zat er ook meteen helemaal in.

Patton doet mij gelijk denken aan Spence(KoQ)

avatar van AchmedATM

AchmedATM

moviehousefire schreef:

Patton doet mij gelijk denken aan Spence(KoQ)

Mischien omdat ze dezelfde persoon zijn?¿?¿

avatar van AchmedATM

AchmedATM

Begon sterk maar in het laatste half uur zakt hij snel.

avatar van eppy

eppy

AchmedATM schreef:

Begon sterk maar in het laatste half uur zakt hij snel.

mee eens!

avatar van SayD

SayD

Ja, deze film heeft ook mijn aandacht niet kunnen vasthouden. Het verhaal had volgens mij veel beter uitgewerkt kunnen worden. Voor mij tijdverspilling geweest,

avatar van LOTR-lover

LOTR-lover

Redelijke grappen, aardig verhaal maar het kwam allemaal niet echt uit de verf. Jammer, maar alsnog wel goed vermaak voor een avondje.

avatar van gatygun

gatygun

vindt hem wel grappig in koq opzich, maar verder hoef ik hem ook niet te zien. Om hem nu een hoofdrol te geven in een film lijkt me dan ook niet zo'n strak plan omdat mensen meer comedy bij hem als bij persoon denken dan zo'n film bij dit concept.

ik geloof dat hij uit het beeld wil als nerdy / vermakelijk mannejte om naar te kijken wilt stappen en meer serieus genomen wil worden.

Ik denk echter dat hij de plank hiermee compleet mislaat omdat we hier al zo veel andere acteurs voor hebben.

Blijf bij de roots probeer niet compleet om te slaan dat lukt vrijwel niemand.

avatar van Nohands

Nohands

Aardige film, had iets meer in gezeten helaas...laat toch wel zien hoe diep iemand kan gaan als hij een die-hard fan is.

avatar van Waku

Waku

"Big Fan" heeft een behoorlijk hoge score op IMDB.

Maar persoonlijk vind ik hem die score niet echt kunnen waarmaken.

Het verhaal draait om een kleurloze gezette 39 jarige man, thuis wonend en als enige in de familie zonder partner en zonder goede baan. Dagen slijt hij al werkend in een parkeer garage en met 1 passie. American Football.

En daar draait het dan ook om in deze tragi-komedie.

Zelfs als hij na het stalken van zijn idool in een nachtclub bijna dood wordt geslagen door zijn football held kan hij de liefde voor de club niet opgeven.

En daar gaat het eigenlijk de gehele 85 minuten om.

Discussies over het spel met zijn beste maatje, gesprekken diep in de nacht met sport radio zenders en zelfs de confrontatie met de rivaliserende club.

Aan het acteerwerk ligt het niet, dat is verder prima maar voor niet American Football liefhebbers is de film desondanks een behoorlijke zit en taaie kost.

avatar van wsnbm

wsnbm

Vond hem tegenvallen, kon me niet gekluisterd houden.

Als je op een gegeven moment op de klok gaat kijken hoe lang hij nog duurt dan gaat het fout volgens mij . . .

Wel leuk he die spence van de King of queens

avatar van tal1b

tal1b

spelers konden me niet boeien, vooral hoofdrolspeler, verhaal evenmin. vond het 'n iritante film

avatar van Markpsv15

Markpsv15

Nou vond het inderdaad een irritante film met die radiozender er tussen door. Heb ook steeds zitten kijken hoelang die nog duurt. Nee saaie film.

Ik vond hem niet slecht had ergens gelezen komedie, maar dit vind ik zeker niet. De hoofdrol is niet mijn favoriete acteur maar wel veel goeie bijrollen. Ik vind het verhaal wel wat eentonig maar de film is voor mij juist geslaagd.

avatar van King030

King030

supergrappige film die je wel leuk is voor een middagje als je niks te doen hebt. Het is een film die zich onderscheid van andere films en daarom vind ik hem zo interessant. 2 mannen die een beetje zielig zijn en naar die wedstrijden gaan zonder echt te gaan .