All in a Night's Work (1961)

Alternatieve titel: 's Nachts Kan van Alles Gebeuren

geregisseerd door Joseph Anthony
met Dean Martin, Shirley MacLaine en Cliff Robertson

Een jonge erfgenaam van een uitgeverij vreest dat er opzet in het spel is als zijn oom dood wordt aangetroffen na een nacht met een geheimzinnige vrouw te hebben doorgebracht. Het wordt er niet beter op als de jongen zelf verliefd wordt op de vrouw.

avatar van Mescaline
Hier had ik helaas toch wat meer van verwacht, het plot is soms wat rommelig en zeker tegen het einde aan lijkt het wat snel en geforceerd. Dean Martin & Shirley MacLaine zijn gelukkig wel interessant om naar te kijken en maken de film toch nog best wel de moeite waard en ook de sfeer is aangenaam. Tja, hier had toch wel meer uit gehaald kunnen worden.