Walk Don't Run (1966)

Alternatieve titel: Walk, Don't Run

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Charles Walters
met Cary Grant, Samantha Eggar en Jim Hutton

Christine Easton (Samantha Eggar) stemt zonder na te denken in om haar kamer te delen met een zakenman (Grant) en een atleet (Hutton) tijdens de Olympische Spelen in Tokio.

avatar van Floris22
Leuke film, heb toch een aantal keer echt moeten lachen.
Helaas Cary Grant's laatste film, en naar mijn mening een goede afsluiter. 3.5*

avatar van Egoistico
Het leukste aan deze film vind ik de verwijzingen naar Cary Grant's eerdere films en zijn privé-leven.

avatar van Kuck-x
Stoppen voordat je carrière bergafwaarts gaat is misschien een goede keuze geweest, maar toch ontkom je bij deze film niet aan de indruk dat Cary Grant nog wel een paar jaar op topniveau mee had gekund. Ook in zijn laatste film is hij weer zeer vermakelijk en charmant. Een eenvoudig verhaal en de ontknoping zie je mijlenver aankomen, maar toch een leuke film, met enkele echt komische scènes.

Zoals al eerder aangeven; Cary Grant's laatste film! Het is best een aardige film, ik heb echt een paar keer goed moeten lachen. Verder vond ik Samantha Eggar en Jim Hutton ook erg goed, ze hadden wel chemistry samen.

Cary Grant die op zijn oude dag nog eens laat zien uit de voeten te kunnen in een comedy.
Vertrouwd soepel, en de film met genoeg geslaagde grappen.