The Coca-Cola Kid (1985)

Australië
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Dusan Makavejev
met Eric Roberts, Greta Scacchi en Bill Kerr

Een marketing-genie van Coca-Cola ontdekt dat in een gedeelte van Australië totaal geen Coca-Cola verkocht wordt. Iedereen drinkt cola die gemaakt wordt door een oude man, die een softdrinkfabriek heeft in een vallei. De marketingagent probeert de markt te veroveren, maar wordt gehinderd door zijn gevoelens voor zijn secretaresse, die haar roots in de vallei heeft.

avatar van motherwell1963
Geen fantastische film maar Greta scacchi maakt het de moeite waard.

Waarom wordt deze film zo laag word beoordeeld begrijp ik niet..het is gewoon prachtig om te zien hoe met een knipoog Coca Cola(m.a.w. The U.S.A.) in de wereld overal de baas wil zijn...nu met een "drankje" ook de muziek is geweldig en best actueel vandaag over transsexuele...