Casper's Scare School (2006)

Alternatieve titels: Casper's Spookschool | Casper en de Spookschool

Animatie / Familie

geregisseerd door Mark Gravas
met de stemmen van Devon Werkheiser, John Di Maggio en Billy West

Casper, het liefste spookje op aarde, heeft wel een heel prettig en gezellig leventje. Niemand is bang voor hem of is ooit kwaad geworden op Casper. Hij maakt iedereen vrolijk, behalve... Kibosh, de heerser van de spokenwereld. Kibosh vindt namelijk dat Casper te weinig mensen laat schrikken. Voor straf moet Casper dan ook voor het eerst van zijn spokenleven iemand echt de stuipen op het lijf jagen anders wordt hij verbannen naar het land van de 'gekke' spoken. Casper doet zijn uiterste best, maar eigenlijk is hij veel te lief om mensen te laten schrikken. Als Casper's neefje Spooky hem wil helpen beginnen de avonturen pas echt als Casper naar de 'Scare School' gestuurd wordt.

Met de complimenten van onze vriend Speedy

avatar van jumpstylemovie
Ik hou helemaal niet van Casper films en dit was dan ook weer erg vervelend. Kinderlijke humor (Had ik wel verwacht hoor) en er is niets dat een grijns op mijn gezicht kan laten verschijnen.
De stem van Ned Bigby is wel goed herkenbaar.

avatar van TheLionKingFan
De serie is slecht en dit is nog slechter.
Een 0,5 is veels te hoog.

avatar van 606
Leuk voor 1 keer, maar soms net wat te kinderachtig.
Op zich wel best mooi gemaakt.

2 sterren

aylilaatje
De serie is erg leuk en Casper is heel schattig en behulpzaam. En daar hou ik van. Het verhaal is top. 5.0*