Tempelriddernes Skat III: Mysteriet om Slangekronen (2008)

Alternatieve titels: The Lost Treasure of the Knights Templar III: The Mystery of the Snake Crown | De Verloren Schat van de Tempelridders III

Denemarken
Avontuur / Familie

geregisseerd door Giacomo Campeotto
met Julie Grundtvig Wester, Christian Heldbo Wienberg en Nicklas Svale Andersen

Onze vier helden uit de eerdere twee delen reizen met Christian, grootmeester van de Tempelridders, naar Malta om de slangenkroon terug te geven aan de Malteser Ridderorde. Mathias laat zijn oog vallen op de mooie Elena, niet wetende dat zij een nazaat is van een eeuwenoude proesterorde. Voor hij er erg in heeft, heeft hij zijn mond voorbij gepraat. De kroon wordt gestolen en Mathias wordt ontvoerd om te worden geofferd aan de oergoden. Het is nu aan zijn drie jeugdige vrienden om zowel de kroon als Mathias terug te halen. Maar dat is lastiger dan gedacht...

avatar van baspls
veel slechter dan de vorige delen

avatar van Phantasm
Aardige jeugdfilm die lekker wegkijkt.