Go Fast (2008)

Frankrijk / België
Thriller

geregisseerd door Olivier Van Hoofstadt
met Roschdy Zem, Olivier Gourmet en Jean-Michel Fête

Politieagent Marek verloor tijdens een actie tegen drugssmokkelaars zijn collega en beste vriend. Nu wordt hij getraind om te infiltreren in een bende die grote hoeveelheden cannabis het land binnensmokkelt met behulp van de Go Fast, supersnelle bolides vol drugs, die recht naar de buitenwijken van de grote steden scheuren...

avatar van thejazzscene
Met muziek van Agoria. Daar ben ik vooral benieuwd naar!

avatar van CrazyMovie
heeft niemand het film gezien

avatar van kinjutsu
thejazzscene schreef:
Met muziek van Agoria. Daar ben ik vooral benieuwd naar!

hehe zo kom ik ook bij deze film terecht...

avatar van Prudh
Heeft Agoria speciaal muziek voor deze film gemaakt, of is er slechts muziek van Agoria gebruikt?

Edit: laat maar

Agoria - Go Fast (Music From & Inspired By The Motion Picture) (CD, Promo, Album) at Discogs

avatar van Chuck Taylor
De jongens van Kourtrajme hebben als reactie op deze film een "documantaire" gemaakt: Go Fast Connexion De cliches over de banlieu er wat dikker bovenop gelegd

Uitstekende film met een hele goede Roschdy Zem.

avatar van Prudh
Lekker niets-aan-de-hand-cop-thrillertje met een degelijke uitvoering van een verhaal dat al een keer of 1037 is verteld. De titel doet iets meer snelheid suggereren, maar gelukkig wordt dit geen Fast and Furious-achtige klucht. Het blijft tamelijk rauw en realistisch wat betreft de uitvoering, afgezien van de clichématige en voorspelbare plot. Geen gepimpte en bestickerde auto's hierin, maar een simpele Porche en Audi zonder opsmuk. Eén van de grotere minpunten, helaas helaas, bleek de muziek. Ik keek de film juist vanwege de soundtrack van Agoria, maar de muziek lijkt er vooral ingeplakt voor marketingredenen. Sfeerverhogend werkt het amper, terwijl de muziek zich er wel voor leent. Gemiste kans, maar verder degelijk werk.

avatar van brabusRUS
Weet iemand waar ik deze kan pindakazen? Ik heb de documentaire wel gezien en vond ik erg goed. Ben benieuwd naar deze film!

brabusRUS schreef:
Weet iemand waar ik deze kan pindakazen?

Op het internet.