Princess (2008)

Canada
Fantasy / Romantiek

geregisseerd door Mark Rosman
met Kip Pardue, Nora Zehetner en Deborah Grover

De werkloze William (Kip Pardue) is zo betoverd door de excentrieke prinses Ithaca (Nora Zehetner) dat hij zijn laatste geld uitgeeft om een etentje met de prinses te winnen.

avatar van Aapje81
Mierzoet sprookje dat geschikt is voor de hele familie. De effecten zijn best leuk en sommige diertjes, beestjes monstertjes of hoe ze je ook wilt noemen zijn vertederend. En ja Nora Zehetner als Princess

avatar van Nicolage Rico
Redelijk onderhoudend. Leuk idee, maar het verhaal is veel te mager. De effecten zijn grotendeels ondermaats. Luchtig tussendoortje voor de familie, waarbij de kinderen meer zullen genieten dan de ouderen.

De film duurt overigens 85 minuten ipv de 120 minuten die hierboven staan.

2,5 *

avatar van Decec
Heel leuk fantasy film!!

avatar van Bridgetvh
Te weinig fantasy wat my betreft, jammer dat je die mythische figuren niet langer en beter in beeld zag.

Ook het eind had ik uitgebreider willen zien.
Was het nieuwe meisje nu op de hoogte van al haar taken en krachten, gaan Ithaca en William nu als 'normale' mensen samen door in het leven?

avatar van movie acteurs
Natuurlijk weer zo'n sprookje over een prinses die erg zoetjes is. De effecten waren oke. Het verhaal was magertjes en echt heel leuk vond ik deze film nou ook weer niet. Een 2,5.

ik heb de film op film1 gezien en vond hem super. maar weet iemand waar ik de film kan kopen? dank je

avatar van Rianneke_Dan
Nog nooit van deze film gehoord. Maar wel leuk ik hou wel van een mierzoet filmpje over een prinses. Toch eens kijken dan

avatar van -kayltje-
Ik vind dit een slechte film, ook heel ongeloofwaardig. op de site staat dat de film 2 uur duurt. Eigenlijk duurt de film 90 minuten. Geen aanrader dus!

avatar van 606
Fantasie verhaaltje was leuk en ook de vormgeving eromheen was goed.
Verder was het niet heel bijzonder en soms wat saai.
Acteren viel me ook erg mee.

2,5 ster

avatar van brigittedam
Nou ik weet niet goed wat ik van deze film moet zeggen. Ik heb geen spijt van het kijken ernaar, maar het is niet van hele hoge kwaliteit. De mannelijke hoofdrolspeler vond ik erg ongeloofwaardig. De andere acteurs waren wel goed en de special effects vielen me nog erg mee. Het verhaal is wat dun maar wel leuk verzonnen. Al met al is het wel leuk om deze film een keer te kijken!!!