Samantha: An American Girl Holiday (2004)

Familie / Drama

geregisseerd door Nadia Tass
met AnnaSophia Robb, Mia Farrow en Rebecca Mader

Rond 1900 verandert het leven van Samantha Parkington drastisch, wanneer zij bij haar grootmoeder gaat wonen. Daar zal zij als een keurige jongedame worden opgevoed. Samantha raakt ondanks hun verschillende achtergronden bevriend met Nellie O'Malley.

avatar van P8rb
Opzich wel een redelijke film, maar moeilijk om mijn aandacht er bij te houden. Film wist niet echt te boeien, verhaal is gewoon niet interessant. 2*

avatar van matthijs_013
Het enige wat de film te doen maakte, was de redelijke sfeer en aanwezigheid van AnnaSophia Robb, die er overigens beter uitziet met kort blond haar.

avatar van kanjertje
Vond het best een mooie jeugdfilm.