Grace Stirs Up Success (2015)

Alternatieve titel: An American Girl: Grace Stirs Up Success

Familie

geregisseerd door Vince Marcello
met Olivia Rodrigo, Virginia Madsen en Caitlin Carmichael

Grace kijkt uit naar de zomer zodat ze samen met haar vrienden een zaak uit de grond kan stampen. Haar plannen vallen in het water wanneer haar moeder haar meeneemt op een trip naar Parijs. Daar ontmoet ze haar nicht Sylvie en vindt ze onverwacht inspiratie voor haar zaak. Maar dan hoort ze dat de bakkerij, die haar grootouders hadden, zal sluiten.