An American Girl Story: Summer Camp, Friends for Life (2017)

Alternatieve titel: Het Verhaal van een Amerikaans Meisje: Zomerkamp, Vrienden voor het Leven

Familie

geregisseerd door Alison McDonald
met Zoe Manarel, Alison Fernandez en Lauren Lindsey Donzis

Ambitieuze filmmaker Suzy, bijgenaamd “Z”, en haar beste vriendin Paz, technicus in spé, arriveren vol verwachting in het S.T.E.A.M. kamp (Science, Technology, Engineering, Art and Math). Wanneer de kampleiding alle techniek verbiedt en eist dat ze de natuur ingaan, beschouwen ze de zomer als verloren. Maar de zaken nemen een geheimzinnige wending wanneer ze kennis maken met Jordan, een ‘kampleidster’ die hen een wereld toont vol verrassende mogelijkheden, zoals vriendschap sluiten met Drew.