The Shrink Is In (2001)

geregisseerd door Richard Benjamin
met Courteney Cox, David Arquette en David James Elliott

Samantha ziet in haar nieuwe buurman de ideale man. Als haar psychologe zelf met geestelijke problemen begint te kampen, neemt Samantha haar praktijk tijdelijk over. Als haar buurman van haar diensten gebruik gaat maken, ziet ze daarin de perfecte kans om hem aan de haak te slaan.

film was niet echt geslaagd. david arquette speelde in ready to rumble wel meesterlijk, maarja, daar moet je ook van houden =]
2 sterren

avatar van Jordy
Jordy (admin)
en mijn eerste zelf-ingescande cover!! was werkelijk geen poster van te vinden op internet (krijg je met die low-budget b-films)

Zeker geen goede film, maar gezien m'n lage verwachtingen viel hij me erg mee. Cox speelt redelijk leuk, Arquette niet (ben ik nooit zo gek van), en er zit een paar redelijk grappige scenes is. 2 sterren.

het is geen grootse film, arquette en cox spelen zoals ze welk vaker een type spelen. niet verassend, maar redelijk vermakelijk.

Best aardig

Leuke film. Er zitten grappige scenes in, vooral als Cox de psychologe speelt. Lekker onhandig. En Arquette die niet al te snugger overkomt. Grappige buurvrouw en die kat. Zoals wel vaker vind ik Cox en Arquette leuke types spelen.

Iets ondergewaardeerd hoor.

Een erg leuke komedie met een romantisch vleugje. Simpele situaties, simpele grappen maar wel erg effectief.

avatar van juliefen
kei goede film!!!!!

avatar van hellblazer93
Nou keigoed is hij absoluut niet. Vooral de eerste 3 kwartier kon ik me kapot ergeren aan de saaiheid van de film. Daarna werd hij weer wat beter, maar nog steeds geen goede film. Middelmatige acteurs en actrices. Enkele lachwekkende scenes, maar de film op zich is verre van goed. Matig filmpje die ik niet vaker zal kijken. Toch 2 sterren.

avatar van PsychoDonkey
Had hem al is eerder gezien, vandeweek nog een keer gekeken en nog steeds een redelijk grappige film, ook vind ik David Arquette eigenlijk altijd wel wat grappigs/schattigs hebben.