All Roads Lead to Rome (2015)

Verenigde Staten / Italië
Komedie / Romantiek

geregisseerd door Ella Lemhagen
met Sarah Jessica Parker, Raoul Bova en Claudia Cardinale

Maggie is een gespannen, alleenstaande moeder die college geeft in New York. In een poging de banden aan te halen met haar onrustige tienerdochter Summer, besluit ze te beginnen aan een reis naar een Toscaans dorpje waar ze vroeger vaak kwam. Bij aankomst loopt ze Luca tegen het lijf, een knappe ex-geliefde die nog steeds vrijgezel is en bij zijn 80-jarige moeder inwoont. Wanneer Summer en Carmen de auto van Luca stelen en naar Rome rijden, zetten Maggie en Luca de achtervolging in. Onderweg leren de twee koppels elkaar beter kennen.

Vanaf 9 juni in de bioscoop (Dutch FilmWorks)

avatar van Alainmestreech
Saai en ongeloofwaardig!

Wat een leuke film! heerlijk feelgood film, aanrader!

avatar van Marvinleeaday
Alainmestreech schreef:
Saai en ongeloofwaardig!

Heb jij wel eens een geloofwaardige romcom gezien?

avatar van Alainmestreech
Marvinleeaday schreef:

Heb jij wel eens een geloofwaardige romcom gezien?

Daar heb jij een heel goed punt

Ik vind dit gewoon n heerlijke film. Lekker relaxed en er zitten grappige onverwachte dingen tussen.. Die Mama die die banden lek prikt bv Fantastisch

avatar van Zyxx
Natuurlijk is dit een matige film. Heeft me desondanks best vermaakt, hedenavond op Net5. Sarah Jessica Parker als typisch Amerikaanse control freak, die probeert haar eigen dochter onder de duim te houden: sorry, werkt niet (ik vind haar sowieso totaal geen uitstraling hebben, sorry Sarah). Wat ze met die Italiaanse man (Luca) wil? Sorry, werkt niet. Maar de scènes met dochter Summer en (groot)moeder Carmen (lang leve Claudia Cardinale) werken wel.