Rejsen til Saturn (2008)

Alternatieve titel: Journey to Saturn

1 stem

Denemarken
Animatie / Komedie

geregisseerd door Kresten Vestbjerg Andersen, Thorbjørn Christoffersen en Craig Frank
met de stemmen van Iben Hjejle, Casper Christensen en Ali Kazim

Een excentriek, Deens astronautenteam reist naar Saturnus om daar op zoek te gaan naar natuurlijke hulpbronnen. Eenmaal op de planeet aangekomen komt het team in aanraking met een meedogenloos leger aliens. De aliens hebben hun zinnen gezet op aarde en zijn van plan Denemarken binnen te vallen. De astronauten staken hun missie en zetten alles in het teken van de bescherming van hun thuisland.

avatar van Lui
Lui (crew)
wat is dit dan weer?

Weet iemand of deze film ook buiten Denemarken in de bioscoop of op film komt?

avatar van Lui
Lui (crew)
Nou dat lijkt mij sterk, volgens mij is het een heel onbekende film, wie weet komt hij ooit eens op tv.. misschien moet je anders eens zoeken op google naar een dvd release. Misschien ken je hem ergens kopen!

avatar van lars-pixar
het vervolg op terkel meschien.
goeien 3-D film uitermatig beter dan
terkel,alleen in dit deel komt vaak
sex en dat is joust ook goed bij
een animatsi want ik heb nog
dat gezien bij animatsi en nu
ook nog met een beetje 3-D.
er is nog niet gestemt humm wat
zal ik geven wacht hier komt het over zigt:
Jungledyret (Jungle Jack, Amazon Jack) 4,0*
terkol in de shit 3,0*
Hjælp, Jeg Er en Fisk 3,0*
Rejsen til Saturn 3,0*

avatar van lars-pixar
Daar in tegen zoek ik hem op dvd maar dan kan ik lang zoeken.

Er is wel een Traliar van de dvd uit voering.

YouTube - Carl Mar Møller Rejsen Til Saturn