• 8.664.064 stemmen

Met onder meer: Paz Vega, Simon Baker en Michael DeLorenzo

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Not Forgotten

Bankmanager Jack Bishop en zijn Latijns-Amerikaanse vrouw Amaya wonen in een plaatsje in het Texaans-Amerikaanse grensgebied. Hun leven wordt overschaduwd door de ontvoering van hun dochtertje. Amaya roept de hulp in van een expert in Latijns-Amerikaanse mystica om te achterhalen wat er precies gebeurd is met hun dochtertje. Maar de constante visioenen van deze vrouw dreigen een geheim verleden van de Bishops bloot te leggen.

logo tmdbimage

avatar van Chloe Moretz

Chloe Moretz

Deze film moet ik echt een keer zien het lijkt me wel wat. Ik hoop dat deze film ook wat horror achtig gaat worden maar zo te zien wordt het een thriller

avatar van Sheepflo

Sheepflo

Heeft iemand enig idee wanneer deze in de VS op dvd verkrijgbaar is??

avatar van el padrino

el padrino

hij komt hier in oktober uit. zeer goede onderhoudende film. 4

avatar van Dooz

Dooz

vond hem niet zo bijzonder. Standaard thrillertje.

avatar van GroovyDrummer

GroovyDrummer

Eerste helft van de film heeft een hoog 'rtl-4' gehalte.

Daarna een beetje spanning maar wordt nergens écht bijzonder.

Matig acteerwerk en de special effects zijn niet van deze tijd, maar goed....voor de liefhebbers een aardige film.

avatar van RickZ

RickZ

Mysterieuze thriller (geen horror!) over ontvoerd meisje en wat occulte zaken. Redelijk spannend, en een aparte wending op het eind die een hoop goedmaakt. Het begin is redelijk standaard dus daar moet je even doorheen. VOLDOENDE!

avatar van Raffael77

Raffael77

RickZ schreef:

Mee eens.

Had hem vanmiddag gekeken..Ik vond hem in het begin juist spannend, maar toen het eind naderde vond ik hem minder.

Ik hou meer van realistische films.

*2.5*

avatar van Semsoethot

Semsoethot

Aardige thriller met een prettige wending in het laatste stukje. Zoals GroovyDrummer al meldt zijn de special effects niet het meest indrukwekkende deel van de film. De cameravoering is soms wat rommelig.

avatar van mvdb1982

mvdb1982

Redelijke thriller... Vond inderdaad het camerawerk ook niet goed. Verder leuk voor een regenachtige zondagmiddag.

avatar van Naomi Watts

Naomi Watts

Het zal nooit mijn ding worden, dit soort occulte thrillertjes. Veel te veel religische mumbo jumbo met slaapverwekkende settings. Paz Vega was mijn volledige motivatie om dit gaan te zien maar dit soort films zijn gewoon niet haar expertise. Baker komt ook totaal niet uit de verf (sterk staaltje overacting, dat wel) maar ook het verhaaltje is niet bijster interessant. Ook moeten ze Moretz niet meer casten.

Ook het hele plot weet geen moment te boeien. Soref lijkt ook niet te weten wat hij nou precies wil, de film is werkelijk stuurloos.

avatar van vampyrmaiden

vampyrmaiden

heel aardige thriller, occulte thriller is een te groot woord er is alleen wat voodoo stuff in te zien, da's alles
Alleen het eind is een teleurstelling, geen bijzondere twist die je eigenlijk wel verwacht.

avatar van erpunited

erpunited

redelijke film. Ik houd persoonlijk niet zo van dat geloof in de film. Daardoor wordt hij voor mij toch wat minder. Aardig verhaal. De film is net een voldoende

avatar van Samayra

Samayra

Leuk om doordeweeks even te zien. Voor de rest had het voor mij niet echt iets bijzonders. Ze bleven een beetje vaag over dat magische gedoe. Niet mijn stijl voor de rest.. toch een beetje vermakelijk geweest dus een 2,5.

avatar van sdr

sdr

De mannelijke hoofdrolspeler kan mij niet overtuigen, vind hem zelfs slap acteren. Het is ook niet mijn favoriet hoor.

Het verhaal vind ik slap en saai en kon mij zeker niet boeien.

avatar van Fryce

Fryce

• 2015 stemmen

Begon wat saai, daarna werd hij hoopvol waarna hij weer in elkaar donderde. Jammer.

avatar van voskat

voskat

Naomi Watts schreef:

Let wel dat er nergens wordt gedaan alsof die mumbo jumbo echt werkt. Alle zweverige, "onverklaarbare" zaken blijken stuk voor stuk uiteindelijk gebaseerd op trucjes van de sekte. En dat kan ik wel waarderen.

avatar van lau12345

lau12345

Matig zeer matig .

Kom niet verder dan 2* .

avatar van Noodless

Noodless

Ik zie wel graag occulte thrillers en vond deze best wel goed.

Baker verveelde mij niet en Paz Vega is een mooie vrouw.

Je weet dat het verhaal of de personages ergens nog iets achterhouden...en toch word je als kijker naar het einde toe verrast.

7,5/10

avatar van speranza

speranza

Dit is een heerlijke film met prachtige beelden. Paz Vega laat mijn hart sneller kloppen.

avatar van Kritisch

Kritisch

Erg slaapverwekkende film, hij heeft me van het begin tot het eind niet kunnen boeien. Met name de rare sfeer in de film stond me erg tegen.

avatar van geejeetje

geejeetje

Gisteravond deze film gezien. Misschien omdat Simon Baker er in mee speelde dat mijn verwachtingen hoger waren. Ik kijk wel eens met mijn vriendin mee naar 'the mentalist....vandaar

Om gelijk met de deur in huis te vallen; ik vond er niet veel aan. In het begin had ik nog de hoop dat men met een mix van een vermissing/ontvoering en wat occultisme er een spannende thriller van wou maken. Maar toen automatisch al werd verondersteld door een ieder dat het kind ontvoert was, verzandde de film snel in een doorsnee RTL4-drama. Baker stak overigens wel met kop en schouders boven de andere acteurs uit, dat dan weer wel, maar het is absoluut geen ijzersterke thriller.

avatar van TragieStar.*

TragieStar.*

Lijkt me een leuke film maar niet echt bijzonder, dus hoop hem gauw te zien.

avatar van miss_efron

miss_efron

Geen suêr film maar zeker naar te kijken!Wel een spannde film

gauke

Een sombere dreigende thriller die zich helaas wat voortploegt. Het feit dat de ontvoerde dochter de verteller is gaat ten koste van de spanning en de betrokkenheid van de kijker. Jammer is dat het plot enkele gaten vertoont.

avatar van SaNDuTjE

SaNDuTjE

Best aardige film die bij vlagen nog wel sfeervol en mysterieus weet te zijn, ondanks de matige acteurs. Het occulte verhaal moet je enigszins liggen maar ook zonder is het nog wel een verrassend onderhoudende film met een meer dan prima eind. Het oogt inderdaad soms nogal RTL4-achtig maar toch stoort het niet en is het, met name door het eind, gewoon een redelijke film.

avatar van IceTigerGhost

IceTigerGhost

Netjes gemaakte thriller die zeker niet onder de middelmaat valt.

avatar van Zinema

Zinema (crew films)

Onderhoudend occultisme.

Een best aardige thriller, die gaandeweg al meer begint te ontsporen. Het occultisme zorgt voor een prettige bijsmaak, maar er zijn legio voorbeelden van films die dat beter aanpakken. Toch kent de film een onderhoudend verloop en houdt het mysterie enigszins de aandacht vast. Het verhaal kent echter hiaten en de uitvoering laat menigmaal te wensen over.

Redelijk.

avatar van boemboem27

boemboem27

helemaal geen slechte film,wel een standaard thriller maar best wel onderhoudend.

zeer verrassend einde.

geen moment verveeld

avatar van Daan258

Daan258

Saai, saai, saai

Heb me vreselijk verveeld met dit filmpje.

avatar van Left4Dead

Left4Dead

Een slepend drama met een sausje van thriller er overheen gegoten. Alles staat centraal rond een ontvoering van een jong meisje, op de achtergrond een duidstere achtergrond van de vader. Die achtergrond moet het spannender en mysterieuzer maken, helaas is het daar te mager voor.

Mijn algemeen gevoel gaf al vanaf het begin aan dat het een middelmatig werkje zou gaan worden, en dat bleek bij de aftiteling het geval. De regie, script en acteerwerk en daarbij de soundtrack zijn niet slecht maar ook niet echt goed te noemen. Erg spannend wordt het niet, het is een prima tv-film geworden voor RTL. Met een leeg hoofd en wanneer je de prent ingaat met totaal geen verwachtingen kun je toch redelijk door de prent heen komen.

Dus voor een kerstvakantie met wel erg treurig weer buiten kun je deze film wel aangaan. Geen top aanrader maar met het hoofd op nul een leuke wegkijkert. Paar rare ontwikkelingen en daarom blijf ik steken op 2,5**. Baker vind ik ook ietwat te licht voor dit soort werk.