Anna Nicole (2007)

Alternatieve titel: The Anna Nicole Smith Story

geregisseerd door Keoni Waxman
met Willa Ford, Bobby Trendy en Lesli Kay

Op 8 februari 2007 bezwijkt Anna Nicole Smith aan een fatale combinatie van medicijnen. Ze was 39 en moeder van een vijf maanden oude dochter. Hoe kwam het zover? In Anna Nicole staat het leven van de Playmate en actrice centraal, vanaf haar zeventiende tot aan haar dood. De film volgt haar tijdens haar mislukte huwelijk op jonge leeftijd, haar periode als stripdanseres in Las Vegas, haar ontdekking door Playboy's Hugh Hefner, haar tweede huwelijk, haar filmcarrière en de tragische dood van haar zoon Daniel.

Willa Ford is geen Anna Nicole Smith ( ze is mooier) en de film wist me ruim anderhalf uur te boeien.

24ayar
leuke film,
echt een aanrader

stinissen schreef:
Willa Ford is geen Anna Nicole Smith

Veel, maar dan ook veel minder sexy, die Ford.

avatar van Quentin
Sinds wanneer was Anna Nicole Smith ook maar enigzins aantrekkelijk?

avatar van Naomi Watts
Euhm sinds de puberteit?

Anna Nicole had een gigantische seksuele uitstraling, geweldig lichaam en had persoonlijkheid.

Aardig wegkijkertje, interessant om een biografie te zien van een vrouw die ik toch erg bewonder maar toch mis je het karakter en de radiatie van Anna Nicole. Ford komt nog niet eens in de buurt van the real thing. Een groot gemis maar op dat kritiekpunt na kijkt hij heel aardig uit. 3,5*

avatar van lindakroes
Had vast beter geweest als er een paar `echte` stukjes van Anna Nicole tussendoor had gezeten....

avatar van Brianna
Mooie film, die toch wel weer gaf hoe haar leven was, sommige stukjes leek Willa Ford echt op Anna Nicole.
Persoonlijk vond ik Anna Nicole een wereld vrouw, die wist wat ze wilde. Vind erg dat het op zo'n manier moest eindigen.

avatar van schaper
Van deze playmate kun je toch een mooie film maken lijkt me. Materiaal te over. Maar het is helaas een nietszeggend oppervlakkig filmpje geworden. Jammer, het veel meer in gezeten. Ktijgt van mij 1 mager sterretje.

avatar van Mescaline
Mescaline (moderator)
Voor dat ik deze film kocht had ik nog nooit gehoord van Anna Nicole Smith.. waarschijnlijk veel op het nieuws geweest.. maar aangezien ik zelde nieuws kijk heb ik er niks van mee gekregen.
Deze dvd op de gok gekocht voor 5 euro in belgie.. en moet zeggen dat deze film die 5 euro zeker teweten waard was! moest in het begin erg wennen aan het hoofd personage *Anna Nicole* maar als de film eenmaal min of 20 bezig is zit je ook echt goed in het verhaal.. na deze film wat fotos op google gezocht van de echte Anna Nicole Smith.. en wat filmpjes op You Tube.. en was erg onder de indruk hoe Willa Ford haar personage van Anna Nicole weet neer tezetten.. erg overtuigend!
Voor nu een 3,5 sterren.. die verhoogt zou kunnen worden naar 4.. omdat deze film behoorlijk tussen die 2 cijfers instaat.. voorlopig in iedergeval een 3,5.. zeker geen spijt van het kopen van deze dvd 1 minpunt.. de film had langer mogen duren.. ruim een uur en 20 min is veels te kort om een mensen leven helemaal in beeld te brengen.. vanmij had tie wel 2 uur of langer mogen duren..

Teweinig stemmen.. deze film verdiend meer aandacht!!

Vind ik ook, de film is veel te kort.

teveel cliche-matige crap , daarnaast niet boeiend + slecht geacteerd.
je hebt als je naar deze film kijkt ook niet echt het gevoel dat het op waarheid gebasseerd is maar een of ander verzonnen bs verhaal waar de karakters niet echt uitgediept worden.

avatar van Friday the 13 th
Mescaline schreef:
Deze dvd op de gok gekocht voor 5 euro in belgie.. en moet zeggen dat deze film die 5 euro zeker teweten waard was! !!

Ik heb deze nog nergens gezien, waar heb je de dvd gekocht? Wil hem ook graag in mijn collectie hebben.

Luv Anna Nicole, R.I.P Darling.

avatar van RickZ
Biografie over de niet interessante hoogte- en dieptepunten in leven van Anna Nicole.
Je moet echt een fan van haar zijn om deze film te kijken.

Downloadbericht verwijderd.

Anna Nicole Smith, de laatste jaren van haar leven was ze niet uit het nieuws weg te denken, en ook niet na haar dood.
Deze film gaat over haar toch wel trieste en tragisch geëindigde leven.
En de film is niet eens zo slecht gemaakt, hoewel de vertolkers voor me totaal onbekenden zijn, brengen ze het er zeer goed vanaf.
Ik hou van biografische filmen, en dat mag dan zijn over eender wie, als het goed is gemaakt en het me kan boeien, en dat was bij deze film niet anders.
Maar ik vind dat dit levensverhaal een betere film verdiend, en ook wat langer, want op een anderhalf uur vertellen wat Anna Nicole allemaal heeft meegemaakt is veel te kort.
Maar ik kan deze prent toch warm aanbevelen.

avatar van rensiemetal
ben benieuwd, ga deze vanavond even checken.

avatar van cordiacovens
hele slechte film, zelfs anna nicole zou hier niet blij mee geweest zijn , hoewel..een film over haar daar zou ze vast blij mee geweest zijn may she r.i.p..
verder slecht geacteerd en het ziet er allemaal niet goed uit..die anna nicole hier is veel knapper dan de echte en de rest kwam niet overtuigend over,,helemaal niets overtuigde in deze film maar omdat het toch geprobeerd is 1 ster. voor de moeite verder niets

Ruudie
De film bevestigd elk cliché en is net zoals de echte hoofdpersoon leeg en ongenietbaar.

avatar van herman78
Hoe de hoofdpersoon in het echt was, weet ik niet, maar ik kan me toch moeilijk voorstellen dat dit recht deed aan ANS. Flinterdunne karakters, totaal geen motieven. Lang geleden dat ik zo'n oppervlakkige film heb gezien. En volgens mij zijn er ook nog wel wat dingen weggelaten, maar dat past dan weer niet in het geromantiseerde beeld dat wordt opgeroepen. Op een gegeven moment wordt er bijna letterlijk gezegd door de voice-over 'en van deze periode weet ik eigenlijk niet zoveel, dus we skippen ff 4 jaar in de tijd'.

Jammerjammerjammer. Had wel willen weten wat er nu echt met de zoon was, waarom die oude kerel haar zo geweldig vond en wat de roots van ANS waren (ouders? vorige relatie?), maar dat blijft gissen. Een gemiddeld Donald Duck-verhaal heeft nog meer diepgang.

Kortom, het was me wel weer het avondje TV. 1,5*

avatar van DonOswaldo
Ben nooit zo bekend geweest met Anna Nicole Smith, maar vond het wel interessant om eens een film over haar te bekijken en hij keek best aardig weg.

Alleen jammer dat hij best kort duurt en te weinig uitdieping krijgt..

avatar van hel1
de film is niet geheel waarheidsgetrouw en dat vind ik dan wel jammer, zo'n uitbundig leven heeft toch geen behoefte aan nog meer drama zou je denken. Beetje jammer dat anna nicole zelf vertelt en dat belachelijke einde
dat ze wanneer ze dood is wegrijdt met haar zoon, waarom een happy end als dat het duidelijk in werkelijkheid niet was?!
. Verder heeft de film mij prima geamuseerd. een 3

avatar van movie acteurs
Een film waar het levensverhaal van Anna Nicole wordt verteld. Toch wel een aardige film. Wel cliché en Ford komt niet echt overtuigend over, maar het weet wel 90 minuten te boeien en de biografie komt goed naar voren. 3,0.

avatar van Film Fan
Qua acteren of cinematografie hield het niet over bij deze vertelling over het leven van Nicole. Hoewel het natuurlijk een zielige tante was is het voor mij duidelijk dat zij met J. Howard Marshall om zijn geld is getrouwd. In de film komt dit niet echt tot uiting. Hoe dan ook is het levens verhaal van Nicole interessant alleen is het jammer dat het op deze, slappe manier verteld wordt.

avatar van MarcellaLibra
Aardige film, wel een beetje heel abrupt einde vond ik.