ad

Geregisseerd door: Natasha Arthy

Met onder meer: Semra Turan en Nima Nabipour

Oorspronkelijke taal: Deens

Over Fighter

Haar ouders willen graag dat Aicha goede cijfers haalt, zodat ze geneeskunde kan gaan studeren, net als haar broer Ali. Aicha geeft niets om geneeskunde en wil liever bezig zijn met kung fu. Stiekem neemt ze kung fu lessen, waar ze Emil ontmoet en verliefd op hem wordt.

imageimageimage

avatar van scumfrog

scumfrog

geweldige film en ook bruggenbouwer

avatar van kloostb

kloostb

Mooie film met een goed verhaal.

Verwacht geen enorme actie scene's maar wel een goed verhaal en mooi verteld.

een 4

avatar van qwatje

qwatje

Omdat ik wel zin had in een actie film, heb ik Fighter opgezet. Man wat kwam ik bedrogen uit. De trailer die ik gezien had had mij echt een ander beeld van deze film gegeven. Was dit een reden om te balen, nee zeker niet. Sterker nog, deze film viel me meer dan mee.

Een sterk, zeer actueel verhaal (integratie). Goed geacteerd, met daar waar actie/vechtscenes zijn ook zeer goed in beeld gebracht.

Al met al een hele dikke aanrader!

avatar van crowdsurfer

crowdsurfer

In het begin dacht ik, wat gaat dit worden maar gaandeweg wordt hij interessanter. Wie echter een vechtfilm verwacht is eraan voor de moeite.

Toch vind ik dat de Denen nog heel wat te leren hebben op filmgebied en ook de acteurs zouden nog wat meer ervaring op moeten doen.

De film geeft een goed beeld van de rol van de vrouw of meisjes in moslimgezinnen...

avatar van Isaura*

Isaura*

Ik heb deze film gezien met het school en heb er veel informatie over gekregen, bijvoorbeeld dat bijna alle mensen geen actreurs waren maar echte gevechtsmensen.

Ik vond het verhaal ook zeer boeiend, spannend maar ook voorspelbaar, eind goed al goed.

avatar van Zazandje

Zazandje

Isaura* schreef:

Ik heb deze film gezien met het school ...

Ik ook en wel vandaag!

avatar van FullMoon

FullMoon

De film verveelt geen moment. Het is niet professioneel gemaakt, maar het acteerwerk vond ik prima meevallen. De film geeft een duidelijk beeld hoe de denkwijze bij sommige bevolkingsgroepen in elkaar zit en ik denk dat deze film helpt de kloof tussen moslims en niet-moslims kleiner te maken.

avatar van Noodless

Noodless

Qua opbouw en inhoud van het verhaal zit het redelijk goed. Ook het acteerwerk is best te pruimen. De gevechtscènes zijn behoorlijk, maar niet om wauw tegen te zeggen. Naar het einde toe vond ik wel een te gemakkelijke en snelle ontwikkelingen van Aicha's problemen.

De regisseur haspelde alles wel heel snel en simpel af. Wel positief dat het einde niet te zoeterig werd. 6/10

avatar van Cleanshot

Cleanshot

Goed verhaal, gaat eigenlijk minder over het vechten en meer om de strijd die een turkse vrouw moet voeren tegen de conservatieve denkbeelden van haar familie.

De vechtscenes zitten ook goed in elkaar.