• 8.670.641 stemmen

Best of the Best: Without Warning (1998)

Actie | 90 minuten

• Amazon Prime Bekijk via Amazon Prime
  • Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Best of the Best: Without Warning

Een stel Russische gangsters hebben een diskette in handen gekregen waar data op staat, die nodig is voor het drukken van Amerikaans geld. Ze kapen een vrachtwagen met het speciale papier dat voor het drukken wordt gebruikt en zijn zo klaar om geld te drukken. Door toeval komt de diskette echter in handen van Tommy Lee (die hier zelf niets vanaf weet). De gangsters deinzen nergens voor terug. Ze ontvoeren zijn dochter om de disk terug te krijgen.

logo tmdbimagelogo tmdbimagelogo tmdbimage

avatar van Sjan

Sjan

Na 10 minuten van deze film was ik niet van plan om hem af te kijken, maar stoute ik, ik heb hem tot het einde gekeken. Wat een emotionele scenes in deze film zeg: WAUW! De scenes tussen Tommy en zijn dochter raken je echt en de muziek is er prachtig en met zorg bij gekozen. De actiescenes zien er af en toe wel een BEETJE uit maar het zijn zeker geen hoogstaande scenes. 1*

stinissen (crew films & series)

Volgens mijn heb je je eigen best vermaakt dus lijkt een ster wel een beetje weinig

avatar van Captain Pervert

Captain Pervert

• 1969 stemmen

Deze film heeft geen fuck meer met deel 1 te maken eigenlijk.

avatar van Zombie McGruder

Zombie McGruder

Zit zelfs Eric Roberts hier niet meer in???

avatar van U-96

U-96

Die scene waarin Tommy Lee ondersteboven aan dat touw hangt. Ik heb gehoord dat als je zo hangt, dat dan al je bloed naar je hoofd gaat, en dat je uiteindelijk sterft. Hier dus blijkbaar niet. Iemand enig idee hierover ?

Je houd ervan of je houd er niet van. Samen met Best of the Best 2 de enige films die ik uit deze reeks heb gezien. Gewoon puur vermaak voor de liefhebbers. Ik vond die dochter van Tommy Lee stierlijk irritant af en toe. Deed me erg denken aan dat grietje van die reklame van "Waarom??, Waarom??"
Ook het verhaal vond ik nogal mager, maar de vechtscenes maken een hoop goed.

Nog net aan, *3.0*

avatar van donnie B.

donnie B.

Sorry hoor, maar als je dit al ok vindt moet je toch een s het origineel uit '89 kijken.. in jouw geval verpletterend waarschijnlijk..

avatar van Captain Pervert

Captain Pervert

• 1969 stemmen

Zombie McGruder schreef:

Zit zelfs Eric Roberts hier niet meer in???

Nee, die zat er in deel 2 voor het laatst in. Vanaf deel 3 is het "de avonturen van Tommy Lee".

avatar van Respekked

Respekked

er is dus nog een deel 4, hoe vet! ik heb tot 3 gezien, maar deze moet ik dus toch nog maar eens gaan bekijken. Kan bijna niet wachten

avatar van Pacino88

Pacino88

In mijn herinnering was deze toch wel goed. Deel 1 vond ik weinig aan, maar 2 en 4 heb ik beiden wel een aantal keer gezien. Vette actie.

avatar van Zandadder

Zandadder

Jammer dat Philip Rhee zich hiervoor leent. Deel 2 was al te belachelijk voor woorden.

Het eerste deel vind ik geweldig, Grootste sentiment en ik mag hem na zo'n 30 keer nog steeds graag zien...

avatar van Decec

Decec

Een leuke actiefilm...

Prima verhaal...

Redelijk acteerwerk...

Niet slecht voor de vechtscene...

Prima camerawerk...

Geen breedbeeld, alleen 4:3...

Redelijk mooi HD kwaliteit...

Nu heb ik alle vier delen compleet gezien...

avatar van Phantasm

Phantasm

Prima afsluiter van deze aktie reeks, gebeurt weer genoeg in, film heeft me geen moment verveelt.

avatar van ipman-99

ipman-99

"Without Warning." ... " !!!

Heerlijk 4-de deel (Heropfrissing) !!! Emoji!!! 'Best Of The Best 4' is alweer een

heerlijke Actiefilm en tevens de 4-de en laatste van deze film franchise.

Wat echt een opvallende feit is ... de 4 films trekken echt niet op elkaar qua

thema en verhaal.

Ditmaal moet Tommy Lee (Phillip Rhee, zowel acteur/regie) het opnemen tegen

een stel Russische gangsters. De 2 leiders zijn broers en worden heerlijk vertolkt door

Tobin Bell alias Lukasz Slava ('Saw') en Thure Riefenstein alias Yuri Slava.

Opvallende verschijning is Jessica Collins alias Karina !

Maar de show wordt weer heerlijk gestolen door Phillip Rhee, die uitblinkt in

de gevechten op een charismatische coole manier.

avatar van Supernatural

Supernatural

Gisteren gezien en was best leuk,maar wel de minste van de 4 delen.heeft eigenlijks niks meer te maken met de andere delen.al heeft 3 er ook niet meer met deel 1 en 2 te maken,maar die vind ik toch beter dan dit deel.toch wel een paar bekende spelers er in.de cast speelde het redelijk.ook een redelijk verhaal.heb me toch wel vermaakt met dit deel.

avatar van teigertje

teigertje

De eerste Best of the best film was een meesterwerk en onvergetelijk.

Maar deze vierde is echt totaal zinloos.

En ongelooflijk slecht.

Waarom wat een domper.