Les Charlots en Folie: À Nous Quatre Cardinal! (1974)

Alternatieve titel: The Four Charlots Musketeers 2

Frankrijk
Avontuur / Komedie

geregisseerd door André Hunebelle
met Gérard Rinaldi, Gérard Filipelli en Jean Sarrus

Planchet, Mousqueton, Bazin en Grimaud zijn de vier bedienden van de onstuimige en heldhaftige koninklijke musketiers en voltooien regelmatig de gevaarlijke taken die eigenlijk hun meesters tot een goed einde zouden moeten brengen. Na het overlopen van Athos, Porthos, Aramis en d'Artagnan zetten zij zichzelf in en gaan op weg naar Londen, om een waardevol juweel van de koningin terug te brengen, die zij aangeboden heeft aan haar minnaar, de Hertog van Buckingham. Onze vier vrienden begeven zich dus over de wegen van Frankrijk en Engeland om het dierbare juweel terug te vinden. Maar al snel vinden zij de troepen van de koning op hun weg die dezelfde missie hebben als onze kameraden.