• 11.303 nieuwsartikelen

Custody (2007)

Drama | 85 minuten

Genre: Drama

Geregisseerd door: Nadia Tass

Met onder meer: James Denton, Kay Panabaker en Rob Morrow

IMDb beoordeling: 5,8 (398)

Gesproken taal: Engels

Plot Custody

Nadat een man zijn vrouw verliest, richt hij zich volledig op het opvoeden van zijn geadopteerde tienerdochter. Hij krijgt echter te maken met haar biologische vader, die haar terug wil. Al snel wordt het een strijd om voogdij.

avatar van Lunchtime

Lunchtime

Goede film, heb hem vandaag weer eens bekeken en het is toch een intrigerend verhaal. Soms zitten er wat langdradige stukken in wat saai overkomt maar de verhaallijn is uistekend.

avatar van notorious_kim

notorious_kim

Deze film had ik opgenomen voor eens te bekijken als ik geen andere meer had. Maar al zappend had ik 5 min van deze film gezien, en hij sprak mij wel aan, dus ik was meteen in mijn opgenomen films gaan zoeken waar hij stond en hem bekeken.

Goed verhaal, spreekt enorm aan. Het is een drama dat zowel door kinderen als volwassenen kan bekeken worden vind ik. Hier en daar is het een beetje langdradig, en het einde vind ik een beetje flauw voor de rest van de film.

Enorm goede cast, hier had ik eerst niet veel van verwacht, omdat ik geen enkele naam vanop de affiche kende. Maar ik herkende al vlug James Denton als Mike van Desperate Housewives, ik vind hem echt goed. Kay Panabaker had ik eerder al eens gezien in een episode van Angel, maar toen was ze nog wat jonger.

De inbeeldzetting is maar basis en hieraan had meer gedaan kunnen worden. Ik leefde echt wel mee met het verhaal, maar het flauwe einde verpestte het voor mij echt wel. De film duurt net lang genoeg zodat hij niet gaat vervelen.

avatar van Fran

Fran

• 1953 berichten

Ja, op zich wel een goede dramafilm. Het gaat niet echt de diepte in en kijkt gewoon lekker makkelijk weg.

Het einde kwam wel een beetje afgeraffeld op me over. Van het een op andere moment verandert John toch van gedachten terwijl je haast niet in de film kan zien hoe dat precies tot stand is gekomen.

Wat de film ook wel leuk maakt om naar te kijken is de warme familiesfeer die er heerst. De nieuwe vriendin van vader is ook best grappig. Ja, een lekker luchtig wegkijkertje !

avatar van BlueJudaskiss

BlueJudaskiss (moderator films)

Mooi meisje. Film ergens te krijgen?

stinissen (crew films & series)

Dit is een tv-film en die zijn mits heel bekend moeilijk te krijgen.

avatar van arveladze

arveladze

• 2016 stemmen

Hij raakte me niet maar daar moet je waarschijnlijk een wijf voor zijn. Geen aanrader.

avatar van Decec

Decec

Een goede dramafilm...

Leuk verhaal...

Goed acteerwerk...

Perfect achtergrond geluid/muziek

(Dolby Digital)...

Mooi HD kwaliteit breedbeeld...

avatar van Laila001

Laila001

Wat een draak van een film...

Hoe oud moet het meisje eigenlijk zijn in de film? Ze gedraagt zich als een irritant kind van 10. Slecht acteerwerk. Kheb me de hele film aan haar geergerd! De rest van de cast is ok.

Het verhaal stelt niks voor en is zo voorspelbaar! Verspilde tijd!