Goal! III (2009)

Alternatieve titel: Goal 3

Duitsland

geregisseerd door Andrew Morahan
met JJ Feild, Leo Gregory en Kuno Becker

Liam Adams en zijn beste vriend en Real Madrid teamgenoot Charlie Braithwaite worden geselecteerd voor het nationale Engelse team. Het betekent het hoogtepunt in Liam's carrière en bovendien heeft hij een toevallige ontmoeting die zijn leven op z'n kop zet. Het betekent dat Liam verantwoordelijkheden zal moeten gaan nemen in zijn leven en van een jongen een man moet worden.

Deze film is echt waardeloos. Deze behoort niet eens toe tot de trilogie. Mijn mening is en blijft als je een vervolg maakt, dan moet je dezelfde acteurs behouden.

De hoogtepunten waren de beelden van het WK (archief materiaal), dat zegt al genoeg over de hele film zelf.

daarom geef ik terecht het laagste cijfer.

Bar slecht. Goal 1 en Goal 2 waren nog zeker de moeite waard waren goede films maar deze gewoon geen woorden voor. Het enige pluspunt er komen voetbal beelden in voor verder niks.

Deze film is echt een aanfluiting net ff gekeken. Zo slecht dat ik er soms gewoon om moest lachen en dat is duidelijk niet de bedoeling van de film. Gelukkig is de film zo slecht dat je je niet gaat inleven in de personages anders is het de laatste 45min ofzo alleen maar janken geblazen. Hahaha. In het kader van ik maak alles af waar ik aan begonnen ben en ik heb deel 1&2 ook gezien dus deze dan ook maar tot het bittere einde afgekeken...

beoordeling een dikke halve ster voor de moeite...

avatar van AceRed
Ik denk dat de reacties voor zich spreken, maar bij deze nog een om duidelijk te maken dat het echt een hele slechte film is. Ga m net zoals ik kijken omdat je hoopt dat de reacties overdreven zijn en hij toch wel leuk zal zijn, en het zal je net als ik waarschijnlijk zwaar tegen vallen.
en dan dat sterf geval, je hoopt dat ze een geintje maken en hij weer gereanimeerd word, maar nee. En zoals CaRLoZ hiervoor al zei, als je had meegeleefd met deze 'feelgood' sportfilm dan had je alleen maar gehuild het laatste kwartier. Ik heb het na die scene niet kunnen uitkijken tot het eind en heb er snel door heen gespoeld

Te erg voor woorden. Slecht acteerwerk en een kansloze verhaallijn.
Ik denk dat het vrouwelijk publiek er meer voldoening uit heeft gehaald dan het mannelijk. Weinig voetbal, veel drama.

geen woorden voor

avatar van -Roald-
Jammer dat het prachtige Goal! 1 zo uitgemolken wordt.. De filmwereld kan soms zo inspiratieloos zijn.

Wat een boutfilm. De eerste twee delen vond ik prima om naar te kijken, maar dit slaat nergens op. Santi (Becker) staat totaal niet meer centraal in de film en veel belangrijke karakters uit de eerste delen ontbreken volledig

De voetbalbeelden van het WK van 2006 zijn dan wel weer aardig om naar te kijken.

Met de meeste mensen hier ben ik het ook eens. Het gaat nauwelijks meer over santi en ik heb niet eens het idee dat het nog over voetbal gaat.

2 sterren dus voor deze slechte opvolger van een al iets slechter deel 2 en een mega goed eerste deel.

0.5 *

Wat een teleurstelling.
Voetbal stond centraal in film 1 & 2. Soms leken de spelers nog effectief mee te spelen in de wedstrijden. Maar nu, je zag gewoon dat het nep was. Om nog maar te zwijgen over het verhaal van de film.
Bovendien is er nog de hoofdrolspeler van film 1 en 2 die amper in het beeld voorkomt. Kortom een zware ontgoocheling en 1 van de slechtste films die ik gezien heb.

P.S Ik was nog van plan om het 1 ster te geven omdat de film draait rond voetbal. Maar voetbal kwam amper in de film voor (op een aantal filmpjes van het echte WK na)

avatar van seanpuffy
wat slaat dit allemaal op ik ga er straks naar kijken en ik bereid me al op het slechtste. wrm noemen ze het goal drie als kuno amper in beeld zou komen dat zou wel dom zijn maar ik geef het voordeel van twijfel en ga strax kijken mijn reactie volgt nog.

avatar van seanpuffy
wat hebben ze hier nu weer gedaan:s in plaats van dat ze meer tijd nemen voor deze film:s nee het moet direct af zijn awel ge ziet het resultaat deze film trekt op niets en heeft niets te maken met de vorige films integendeel het zou een andere naam moeten krijgen, echt schandalig voor afsluiter.

avatar van dartviper
Sorry geen woorden voor.... maak dan geen vervolg

wrm maken ze goal3 als het niets met de vorige te maken heeft?

avatar van xaid
Ik ga nu deel 2 kijken , deel 1 vorige week gekeken geweldige film , ik verwacht zometeen van Deel 2 ook goed te zijn , Maar ik ga je nu alvast vertellen dat ik Deel 3 van Goal! niet eens zal kijken , heb alle reacties gelezen. Laat ik het zo maar zeggen : Ik weet genoeg

avatar van Jonas Olsson
Wat een drama. En dan heb ik het niet over het genre. Verschrikkelijk.

avatar van Jawat
ppfff, wat een flop
In de aanloping van het wk 2010 dacht ik, ik ga even een lekker voetbalfilmpje kijken. Ik had goal 1 en 2 al gezien dus ik dacht ondanks de negatieve reacties ik geef deze ook maar een kans.

Te slecht voor woorden. Ik heb een paar scenes gewoon doorgespoeld omdat het me begon te jeuken.

Ook heel onrealistisch allemaal 2 voorbeelden:
1: Een alcoholist die het WK team haalt en tijdens het WK ook nog aan het drinken is.
2. Een speler die tijdens het WK dood gaat en ze vliegen even naar Engeland om hem te begraven en daarna weer voetballen

Superslechte film

avatar van rroossiiee
Erg jammer dit, had aub geen vervolg gemaakt. ZONDE!

Dit is toch wel zo om te huilen.
Dit is een op zich zelf staande film wat niets met 1 en 2 te maken heeft.
Alleen Santi speelt ergens ver weg een bij rolletje. Verder heeft het niets met de eerste 2 delen te maken.
En dit terwijl er voor een 3de deel zoveel mogelijkheden waren om het goed te doen.
Bijv. Santi zijn verloofde die zwanger is. Komt dat nog weer goed?
Daar hebben we nu zeg maar een klein antwoord op dat het nie geoed gekomen is. En hij waarschijnlijk niet weet dat hij een kind heeft.
Hoe liep het af met zijn "nieuwe familie". Kon misschien zijn broertje ook nog een ster worden in een eventuele 4de deel. Waarbij Santi trainer wordt ofzo.
Echt. Ze konden zoveel kanten op. En dan doen ze zoiets.
Drama......

Wat een crap ongelooflijk

avatar van jerome998
Voor de aftiteling van Goal II staat nog '''to be continued''
Naar mijn mening het slechtste deel uit een trilogy ooit gemaakt.

-.-

Helaas ben ik er ook ingetrapt. Na deel 1 & 2 ging ik hier even lekker voor zitten, maar sjongejonge wat een drama zeg. Er werd bar weinig gevoetbald en de projecties waren enorm slecht. Hoogtepunt: Doelpunten van Robben en Nistelrooy op het WK.....

Ik zie net dat ik met mijn stem het gemiddeld gelukkig weer 0,1 omlaag haal. Voelt goed!

Wat een slechte opvolging voor een trilogie. Echt zo ongelooflijk jammer.met Goal!1 en Goal II heb je een super concept een voetbalfilm waar er niet veel van zijn. Een opzichzelfstaand genre met intens veel mogelijkheden in een wereld waar niet alles zomaar gefilmd mag worden. En nu heb je een naar mijn mening geweldig eerste en tweede deel gemaakt. Dan wordt het derde deel zo ongelooflijk slecht afgedankt. De vriendin van Santi uit Newcastle die zwanger was, waar hij ruzie mee had, komt nergens meer voor, is niet eens gespreksonderwerp meer. Nee bar slecht, hopelijk proberen ze het met een vierde deel nog recht te trekken, maar dat zie ik niet meer gebeuren. Regisseur en script- scenarioschrijvers mogen zich schamen voor zo'n slechte film.
Deze film raadt ik helemaal niemand aan een 1/5

ik zag echt staan ''to be continued'',.. dus niet!

erg jammer,.. geen aanrader

avatar van Gang_Star
Eens met bijna iedereen. Erg slecht. De nadruk van Goal zou moeten zijn zoals de titel al meld. Voetbal dus, en dit deel draait er nauwelijks om. Ook jammer dat de nadruk niet op Santiago wordt gelegd, toch de meest belangrijke personage uit de reeks.

weet iemand of er ook een deel 4 komt?

dit was over duidelijk de minste van de 3. toch hoop ik dat er nog een deel 4 komt maar dat het dan wel meer over voetbal gaat en meer over santiago