Les Liens du Sang (2008)

Frankrijk
Misdaad / Drama

geregisseerd door Jacques Maillot
met François Cluzet, Guillaume Canet en Marie Denarnaud

Michel (François Cluzet), een politie-inspecteur, verneemt dat zijn broer, Bruno (Guillaume Canet), vrijkomt uit de gevangenis. De broers hebben altijd op gespannen voet met elkaar geleefd, maar ze zijn allebei bereid een streep te trekken achter het verleden en water bij de wijn te doen.

avatar van Movie-Addicted
Redelijk filmpje, geen hoogvlieger van Francois Cluzet. Wel leuk dat je een stukje nieuws zag in de film van de moord op de meest gezochte gangster van Frankrijk ,Jacques Mesrine. Tevens is daar ook een film overgemaakt met Vincent Cassel, Public enemy No1 en No2.

Maar goed, al met al een 3.5 (voor het acteerwerk, niet voor de originaliteit)