Canvas (2006)

geregisseerd door Joseph Greco
met Joe Pantoliano, Marcia Gay Harden en Devon Gearhart

Als de geestesziekte van Mary (Marcia Gay Harden) haarzelf en haar familie in een gevaarlijke situatie brengt, kijken haar echtgenoot (Joe Pantoliano) en haar zoon (Devon Gearhart) machteloos toe als ze door de politie van haar gezin wordt gescheiden. Gedwongen om de jongen alleen op te voeden en zich bezig te houden met de schizofrenie van zijn vrouw, ontdekken de vader en ook de zoon waar het in een gezin echt op aan komt.

Uitstekend familie drama die goed op de problemen in gaat als een van de ouders lijdt aan schizofrenie.

avatar van BenicioDelToro
Mooie rol van Ralphie Cifaretto!

avatar van Phantasm
Geweldig familidrama met de nodige problemen.

Super goede film !!