Tour de France (2016)

Frankrijk

geregisseerd door Rachid Djaidani
met Gérard Depardieu, Sadek en Louise Grinberg

Far'Hook is een 20-jarige rapper. Na een afrekening wordt hij gedwongen om Parijs voor een tijdje te verlaten. Zijn producer Bilal stelt voor dat Far'Hook gaat werken als chauffeur voor Bilal's vader Serge op een tour langs de Franse havens in de voetsporen van de klassieke schilder Joseph Vernet. Ondanks het leeftijdsverschil en de culturele verschillen ontstaat er een onwaarschijnlijke vriendschap tussen de talentvolle rapper en een metselaar uit het noorden van Frankrijk.

Vanaf 12 januari 2017 in de bioscoop (Cinéart)