Jekyll Island (2017)

Alternatieve titels: The Crash | Conspiracy

Misdaad / Thriller

geregisseerd door Aram Rappaport
met Frank Grillo, AnnaSophia Robb en Dianna Agron

Twee jaar in de toekomst staat de Amerikaanse economie op de rand van een opnieuw een grote financiële crisis. Guy Clifton, een federaal aangeklaagde beurshandelaar, wordt in het geheim ingelijfd door de overheid om een cyberaanval gericht op de Amerikaanse aandelenmarkt te voorkomen. De aanval kan er voor zorgen dat de economie permanent verlamd raakt.

avatar van Biosguru
Prachtige double bill met het recente Equity. Beide films over financieeen zijn erg slecht, lastig om te bepalen welke het beroerdst is. Voorlopig Equity, maar dit is gefilmd alsof het de originele Blair Witch is en dat is ook wel weer knap. Als we nu maar hard genoeg heen en weer hengsten met de camera valt de rest (acteren, verhaal, casting, montage, decors, vormgeving, etc, etc) vast niet op. Jammerlijke is dat daar de enige actie zit.