Super Sweet 16: The Movie (2007)

geregisseerd door Neema Barnette
met Regine Nehy, AJ Michalka en Aly Michalka

Twee beste vriendinnen zijn op dezelfde dag jarig en als ze 16 worden willen ze een groot feest organiseren. Ze groeien uit elkaar omdat de een de hulp inroept van het verwende nest van de school. Daarna loopt het uit op een grote concurrentiestrijd wie het gaafste sweet sixteen-feest kan organiseren.

AHWA
Echt een heel slechte film, maar een sterretje kan er nog wel van af. Heb me niet doodgeergerd, vandaar. En het is altijd wel lachen om Roddy Piper weer eens te zien Hij is dikker geworden

avatar van Minority_Check
was vandaag te zien op mtv
ik vond het erg slecht film totaal overdreven en niet grappig
de serie is wel leuk maar dit is echt slecht

avatar van Quentin
Net zo misselijkmakend als die verschrikkelijke tv-serie, waarin de meest vunzige bevolkingsgroep uit de Amerikaanse maatschappij werd geëtaleerd.

avatar van BlueJudaskiss
Met kinderen met een uiterlijk om spontaan een minderwaardigheidscomplex van te krijgen...

avatar van jeroencafeine
wat een verschrikking deze film. slechtste 'acteurs' ooit

avatar van anne J
Hahahah, volgensmij is dit echt een van de schraalste films ooit gemaakt De serie is al bagger, waarom hebben ze dan een film gemaakt xD

avatar van darkjaap
de slechtste film ooit !
het komt zo emotieloos over !:(
die acteurs zijn een en al bagger
als er reclame kwam weer dat irritante deuntje waar ik me echt aan stoorde en ga zo maar door..
ik durf wel met gemak te zeggen dat dit de slechtste film is die ik ooit gezien heb

avatar van J.Bell
Echt te treurig voor woorden!

avatar van Dianaa`
Haha, ik wil deze film wel zien om te kijken hoe slecht een film wel niet kan zijn. Volgens mij is deze film net zo slecht als die van Paris Hilton.

avatar van Donkerwoud
Ik vind de serie trouwens wel aardig als ''parodie'' op de veel te rijke stinkerds en hun kroost. Maar deze film is volstrekt overbodig, want de lol van de serie zit hem er nou net in dat het echt is. Nu wordt het gedragen door slechte acteurs en een plot van niks.

avatar van matthijs_013
Nouja, het blijft nog véle (!) malen beter dan de serie

avatar van movie acteurs
Antiperistaltische neigingen krijg je hiervan.

Was ooit eens op Internet te zien. Gewoon net zo eng/wanstaltig als de serie. Deze meiden zijn de meest verwende, enge, kinderachtige heksen die ook nog eens worden verwend met een enorm groot feest met nog wat enge figuurtjes. Dit moet je gewoon overslaan, behalve als je jezelf ernstig pijn wilt doen of gewoon een film wilt afkraken . 0,5.

avatar van Boogeyman
Renee Olstead! . Kwijl. Zal wel kapot veel slechter zijn dan een gemiddelde aflevering van Still Standing, deze film, maar hey. Hoeveel speeltijd heeft ze ongeveer in deze film?