• 8.352.688 stemmen

Since You've Been Gone (1998)

Komedie / Romantiek | 96 minuten

Genre: Komedie / Romantiek

Geregisseerd door: David Schwimmer

Met onder meer: Lara Flynn Boyle en David Schwimmer

Plot Since You've Been Gone

De schoolreünie, tien jaar na het eindexamen, lijkt Grace de ideale gelegenheid om het een en ander recht te zetten. Systematisch bewerkt ze alle oud-studenten, maar ondanks haar zorgvuldige planning loopt niet alles zoals ze had gehoopt.

Grace Williams

Debbie Johnson

Fred Linderhoff

avatar van Malfidus

Malfidus

Komedie??? Ik heb geen enkel ogenblik kunnen lachen met deze bagger. Gewoon een halve film luisteren naar gesprekken, ik heb de tv gewoon uitgezet eenmaal de film halfweg was omdat er niets aan was. Deze bagger is in mijn ogen de slechtste film die ik dit jaar heb gezien.

avatar van Diesel

Diesel

De soundtrack is geweldig maar de grappen zijn niet altijd even leuk (vooral naar het einde toe wordt het allemaal net iets te gek) maar de film heeft toch zo zijn hilarische momenten. 2,5 sterren shall it be.

avatar van gotti

gotti

Beroerde regie en een matig script. Had veel meer in gezeten...

avatar van Mescaline

Mescaline

Leuk voor 1 keer.. erg standaard

avatar van fappie

fappie

• 2005 stemmen

Ik vond het wel een aardige film.

avatar van Dick2008

Dick2008

Alweer zo'n film over een reunie (Beautiful girls, Friends & Lovers). Ik heb je tien jaar geleden voor het laatst gezien. Ach ach erg interessant allemaal. Wel knappe vrouwen in deze film maar verder gewoon vervelend. 1.0

avatar van J-Flow

J-Flow

Normaal ben ik erg mild, maar dit sloeg echt nergens op.

Ik heb mezelf maar gedwongen om het af te kijken, maar daar heb ik achteraf spijt van. Humor is verschrikkelijk slecht, en het gaat simpelweg eigenlijk ook nergens over.

Jammer.

2.0