Since You've Been Gone (1998)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door David Schwimmer
met Lara Flynn Boyle, David Catlin en David Schwimmer

De schoolreünie, tien jaar na het eindexamen, lijkt Grace de ideale gelegenheid om het een en ander recht te zetten. Systematisch bewerkt ze alle oud-studenten, maar ondanks haar zorgvuldige planning loopt niet alles zoals ze had gehoopt.

Komedie??? Ik heb geen enkel ogenblik kunnen lachen met deze bagger. Gewoon een halve film luisteren naar gesprekken, ik heb de tv gewoon uitgezet eenmaal de film halfweg was omdat er niets aan was. Deze bagger is in mijn ogen de slechtste film die ik dit jaar heb gezien.

De soundtrack is geweldig maar de grappen zijn niet altijd even leuk (vooral naar het einde toe wordt het allemaal net iets te gek) maar de film heeft toch zo zijn hilarische momenten. 2,5 sterren shall it be.

Beroerde regie en een matig script. Had veel meer in gezeten...

avatar van Mescaline
Leuk voor 1 keer.. erg standaard

avatar van fappie
Ik vond het wel een aardige film.

Dick2008
Alweer zo'n film over een reunie (Beautiful girls, Friends & Lovers). Ik heb je tien jaar geleden voor het laatst gezien. Ach ach erg interessant allemaal. Wel knappe vrouwen in deze film maar verder gewoon vervelend. 1.0

avatar van J-Flow
Normaal ben ik erg mild, maar dit sloeg echt nergens op.
Ik heb mezelf maar gedwongen om het af te kijken, maar daar heb ik achteraf spijt van. Humor is verschrikkelijk slecht, en het gaat simpelweg eigenlijk ook nergens over.
Jammer.
2.0