Old Dogs (2009)

geregisseerd door Walt Becker
met John Travolta, Robin Williams en Matt Dillon

Wanneer twee vrienden en tevens collega's het helemaal lijken te hebben gemaakt worden plots hun plannen gedwarsboomd. Zij moeten twee weken op een zesjarige tweeling passen. Maar wat moeten de twee mannen ermee? Ze nemen de kinderen mee naar een zomerkamp waar zij door de kampleider worden aangezien als homo-koppel. Voor de zekerheid houdt hij een oogje in het zeil.

avatar van habets1811
Enkele leuke scenes. Heb toch wel een paar keer goed kunnen lachen. Maar niet echt indrukwekkend genoeg. Als er echt niets anders op is kun je er de avond mee vullen. Maar stel je er vooral niet teveel van voor.

avatar van david bohm
Kinderachtige film met paar aardige grappen.

avatar van barcam
Amusante komedie waar ik toch paar keer heb om moeten lachen.
Combinatie van de playboy Travolta en de saaie kantoor pief Williams werkt uitstekend.

avatar van boemboem27
Niet onaardige komedie,wel eentje met veel grappen van 13 in een dozijn.
maar dat mag de pret niet drukken.
leuk "tussendoortje"

avatar van memento2005
het is een aardige film, ik had er wel meer van verwacht!! Zeker met deze acteurs!! Ik heb wel erg gelachen om sommige stukjes, het is ook wel een film die je in een melige bui moet gaan kijken anders is die wel wat saai en zoet. Of te wel een echte disney film.

avatar van sofripa
Leuk, echt Disney vermaak. Wat zeker opvalt is de goede match tussen Travolta en Williams. De mannen hebben het zwaar naar de zin met elkaar. Paar echt goede grappen. De rest:run of the mill. 3 sterren.

Veel beter dan verwacht. Er zaten zelf grappige stukken in. Verhaal was goed Mss iets te kort. goed gespeeld door John Travolta en Robin Williams

avatar van Rebel80
habets1811 schreef:

Helemaal mee eens.

Zat wel raar te kijken toen ik Bernie Mac zag maar het zal wel vlak voor zijn dood opgenomen zijn.

avatar van passie2
hier en daar hilarisch maar erg vermakelijke familie film 3 sterren wel waard .

hmmm zo grappig was hij nu ook nie..

puckb96
Grappige komedie! Leuk voor de hondenliefhebber!

avatar van Joeri_000
Verassend !!
prima vermaakt !!
goed geacteerd !!

avatar van pietpuk
Het blijft moeilijk om een echte leuke comedy te maken.

avatar van witboek
Heb ze veel beter gezien, maar toch wel gelachen.

matig, met een enkele, bescheiden, lach

avatar van Minotaures
Luchtige Disney komedie.

Heb af en toe heerlijk moeten lachen om die 2. Er zaten best leuke stukjes in. Vooral als ze verward worden als de opa's van die 2 kinderen.

Verhaal is best goed, klein beetje een veel voorkomend-achtige verhaal. Personages waren best leuk, o.a. die van Seth Green.

Leuk voor een gezellige avondje.

avatar van Film Fan
Ik blijf het raar vinden dat Matt Dillon hierboven wel genoemd wordt en Seth Green niet.

avatar van mnrk
Free man = Freemont

Leuke film met leuk acteerwerk van Travolta en Williams.

Het verhaal is leuk en wordt goed gebracht, met natuurlijk een paar zeer vermakkelijke grappen erin.

De overige rollen worden prima aangevuld door Seth Green en Bernie Mac ( spijtig dat deze man in overleden).

Hele leuke aangename komedie.

Ik heb toch een 2tal keer compleet plat gelegen van het lachen en dat gebeurt niet zoveel ik dit tegen kom, echt super.

avatar van esoxlucius
Aardige film echt disney, zitten wel een aantal leuke grappen in.

Zeker de moeite om een keer te kijken.
Heb af en toe hard gelachen.
Leuke bijrollen seth green en bernie mac.
Ook john travolta en robin williams hebben leuk acteerwerk geleverd.

avatar van purples
Hele leuke film die het bekijken absoluut waard is!
We hebben behoorlijk in een deuk gelegen met deze film.
De tranen liepen soms over mijn wangen en dat komt echt niet vaak voor.
Erg leuke humor, prima acteerwerk van de hoofdrolspelers en de andere acteurs, kortom een aanrader!

Heerlijke film!!!!

Zoveel echte leuke lachfilms zijn er niet meer, dus deze was erg welkom. Ik was bang voor een 3 men and a baby achtig iets maar dat lijkt er niet op. `Gewoon´ 2 vrienden met een avontuur en ook hele leuke herinneringen, naaaa leuke... hahaha in ieder geval lachen!
Nergens verveeld hij vloog voorbij.

Toppertje,

John Travolta en Robin Williams... die gezichten... hahaha

Oh ja, niet alleen voor de kinderen leuk maar voor jong en oud.

avatar van hgz
hgz
zeker een leuk film om te zien.lekker om gelachen

4.0.

avatar van Picker
Zeer matige film met extreem hoog disney gehalte. Waarschijnlijk erg leuk voor de kleintjes, maar vond de film persoonlijk echt te flauw. Gezien de cast had hier veel meer ingezeten.
Sommige scenes waren wel leuk, zoals het camperen en het golf.
Niet genoeg om de film te redden.

Enigszins leuke film, waar ik toch wel een aantal maal dubbel heb gelegen.

avatar van Cleanshot
Slap, flauw aftreksel wat de benaming humor niet mag hebben.

avatar van Rodger
leuke komedie, om een keer gezien te hebben...
Dan verder niks meer aan toevoegen...
2.**

avatar van Elineloves
Niet zo heel best. Voorspelbaar familiefilmpje die meer dan eens de plank volledig misslaat onder het motto 'zelfspot is leuk'. Meestal wel, maar de manier waarop het hier is neergezet is het eigenlijk helemaal niet grappig meer. Robin Williams is sowieso een acteur waar ik vaak moeite mee heb, of ik vind hem grappig, of ik vind hem 10 keer niks. Dat laatste was het geval in bij deze 'Old Dogs'. Ik kon niet veel met zijn personage, evenmin met de andere personages. Justin Long was niet om over naar huis te schrijven, Travolta en familie waren wel redelijk, maar niet meer dan dat en Matt Dillon sprong er ook niet echt bovenuit. Jammer. Had meer in kunnen zitten want het klonk op het eerste gezicht aardig, maar bleek een fikse tegenvaller te zijn.