Repossessed (1990)

Komedie / Horror

geregisseerd door Bob Logan
met Leslie Nielsen, Ned Beatty en Linda Blair

Nancy Aglet werd jaren geleden van de duivel bevrijd. Wanneer ze op een avond met haar gezin naar een televisieshow van predikant Ernest en zijn vrouw Fanny kijkt, maakt de duivel zich opnieuw meester van haar lichaam. Opnieuw moet Nancy heil zoeken bij de exorcist en duiveluitbanner vader Jebedaiah Mayii. Maar de tijden zijn veranderd en een evangelist wil munt slaan uit de bezeten vrouw door middel van een live tv-show

avatar van Chainsaw
Chainsaw (moderator)
Te flauw en belachelijk voor woorden, eigenlijk. Op zich verwacht ik van Nielsen wel het één en ander, maar Repossessed is eigenlijk maar een flauw en saai werkje. Paar redelijke momenten geteld en ook Linda Blair die haar rol in The Exorcist in de zeik zet is op zich best geinig, maar verder stelt het allemaal maar erg weinig voor.

Chainsaw schreef:

Zijn films zijn niet saai maar gewoon ongeloofelijk stom! (vind ik )

Moviestar schreef:
...
Zijn films zijn niet saai maar gewoon ongeloofelijk stom! (vind ik )

En zo'n redenering verwacht je ook wel van iemand met
Mrs. Doubtfire op 1 in je top 10

VaaG schreef:

En zo'n redenering verwacht je ook wel van iemand met
Mrs. Doubtfire op 1 in je top 10

Ik weet wat kwaliteit en een goede film is, en zeker wat goed acteerwerk is! (Keanu Reeves )
En nog wat vind je Leslie Nielsen dan wél goed????

Moviestar schreef:

En nog wat vind je Leslie Nielsen dan wél goed????

Wat heb jij tegen Keanu Reeves??
Allleen omdat je The Matrix een kutfilm vind, heb je meteen een hekel aan Keanu.
En trouwens...je baseert die gegevens op een film die je niet eens helemaal hebt gezien. (jaja...ik WEET dat je hem niet helemaal gezien hebt )

en Leslie Nielsen is idd geen topacteur, alleen zijn Naked Gun films waren leuk, meer niet

Derkje
Inderdaad slappe hap.

(verwijderd)
Irritant dat mensen denken hun gelijk te krijgen door een gaapsmiley of inderdaad slappe hap neer te zetten.

kappeuter (moderator)
Bij een flop 100 film vind ik dat niet zo vreemd.

avatar van XfofaXX
Een gaap-smiley vind ik ook een laatste wanhoopsdaad om je gelijk te krijgen als je geen argumenten kan bovenhalen.

avatar van V
V
En een flop 100 notering is mi zwaar, en zwaar overdreven!!!

avatar van Regan_Robbie24
'k snap niet dat ie daarin zit, oke, sommige stukjes zijn o, zo dom! maar verder is het een geweldige film, vind 'k dan!

Quote van Father mayi "They all had acting lessons" mijn reactie "Thank god"

Aardige film die de exorcist ongelofelijk parodeerd. De film blijft helaas aan de slappe kant. Het acteerwerk had beter gekunt. volgens mij speelt de gehele cast beneden hun eigen acteer niveau.

Ondanks de aardige onliners blijft de film een middenmoter.

djelle
Repossessed is het soort satire a la Naked Gun die duidelijk zijn graantje wou meepikken met het succes van die film. Op zich niet zo erg, ze hadden tenslotte een leuk thema te pakken om te parodieren (met voornamelijk referenties naar the exorcist) maar helaas haalt het in de verste verste het niveau niet van TNG.

Goed concept, maar wordt volledig tenietgedaan door een stortregen van flauwe en mislukte grappen. Spijtig. 0,5*

Onnozel en echt een stomme film om naar te kijken !
Waar zijn we toch mee bezig eigenlijk om zo'n soort films uittebrengen ????
Ik vind dit soort films voor kinderen van 2 t/m 5 jaar,maar niet echt voor mensen die iets gewoon zijn !
Jongens toch .....

avatar van mikoz
''Ik vind dit soort films voor kinderen van 2 t/m 5''

Je geeft nu zelf al antwoord op je onnozele vraag

1.5 ster. Dat Linda Blair zich heeft geleend voor deze meuk...

avatar van Achilles
Poeh zeg..wat een flauwe onboeiende film!!

Ik heb mijn lachspieren maar een ATV gegeven!

1* (voor Foo Foo in de houtverslinder)

slappe film 1.5

avatar van Jorick
Erg matig en flauw, op enkele grappige stukjes na. 1.5*

avatar van AHWA
Erg flauw en slap, maar toch 1* voor Jesse Ventura en Mean Gene voor hun grappige (worstel)commentaar.

brrr wat een wanproduct! En om 19:10h al blote tieten op TV, waar gaat het heen met de samenleving

Een aaneenschakeling van flauwe non-grappen met een hoog irritatie niveau. Een verdiende 0,5 de 100!stem voor deze film

avatar van AHWA
Daarmee komt ie in de Flop 100. Verdiend natuurlijk.

BlueSword
wat een irritante film was dat zeg.
echt ongelooflijk slecht, dat bij die tv, waar sloeg dat op?
het was ook helemaal niet grappig.

avatar van D-ark
1,0 met o,5 punt erbij voor Nielsen maar wat is dit voor zoutloze film zeg.
Alle grappen heb ik al eerder gezien en ze hebben het hier nog slechter gedaan.
een 1,5

Welke knurft verzint toch die Nederlandse namen???!!!!
Dat moet echt een ongelooflijke baklap zijn.

nej knurft is een fijn woord

avatar van otherfool
'Als Je Het over de Duivel Hebt'

Gelukkig, heb ik danzij Moviemeter toch nog 1 keer kunnen lachen om deze film. 0,5*, echt afschuwelijk.

Een parodie in de reeks: ok, next!

Raz
NEEEE ik heb me doodgelachen om deze film
Linda blair en leslie nielsen zijn allebei gek