The Brady Bunch in the White House (2002)

geregisseerd door Neal Israel
met Shelley Long, Gary Cole en Tannis Burnett

De 'Brady Bunch' verhuizen naar Washington als Mike Brady gekozen wordt tot president van de Verenigde Staten. Wanneer hij de winst van een loterijticket ter waarde van 67 miljoen dollar uitbetaalt aan de rechtmatige winnaar, wordt hij uitgenodigd in het Witte Huis om de president te ontmoeten. Maar eenmaal daar aangekomen wordt hij direct zelf ingezworen als de leider van de Verenigde Staten. Nu de 'Brady Bunch' de eerste familie van het land zijn, trachten zij de regering te redden van een alles verwoestend schandaal.

deze film hoort bij slechte films
er was echt niks aan!!
kheb hem daarom ook niet afgekeken

avatar van Mr. Chiel
Iets meer stemmen en hij staat in de flop top 100

avatar van INSTITUT777
waardeloos en totaal niet grappig. 0,5

avatar van badfans69
Waardeloze shit

avatar van JustMike
Brady's zijn nog steeds niet leuk!

De grappen waren totaal niet grappig, DRAMA! De acteurs vond ik ook erg slecht! Niet kijken, afgeraden door bijna iedereen hier!

0.5

Trieste film die het ook nooit gehaald heeft in de bioscoop en gewoon direct op TV is verschenen. Daar waar de eerste twee delen nog iets hadden heeft dit deel eigenlijk niets. Het verhaal is te triest voor woorden en dat geldt zeker ook voor de uitvoering. Ook de cast bestaat uit veel nieuwe personen waardoor je eigenlijk ook geen band met ze krijgt. Alleen Shelley Long en Gary Cole zijn hetzelfde gebleven. Autumn Reeser was een fraaie vervanger in de rol van Marcia Brady maar helaas voegde ze buiten haar schoonheid weinig toe.