The Boy from Hell (1988)

Alternatieve titels: To the Devil a Son | Bloodspell

Horror

geregisseerd door Deryn Warren
met Anthony Jenkins, Aarin Teich en Twink Caplan

Na vele jaren afwezigheid keert Luther terug naar zijn woonplaats, op zoek naar zijn zoon, Daniel. De Moeder van Daniel wil niet dat Daniel zijn vader ontmoet en brengt hem onder in een kostschool op een geheime plaats. Luther wordt echter door een vreemde kracht gedreven om zijn zoon Daniel te vinden, zelfs als dat de dood van Daniels moeder betekent. Eén van de studenten, Charlie Hewitt, begint een vermoeden te krijgen dat alle toevallige ongelukken verband houden met Daniel, maar hij krijgt honende blikken van het schoolhoofd als antwoord. Plotseling blijken Daniel en Charlie's vriendin Debbie, verdwenen te zijn en staat Charlie oog in oog met Luther.