• 8.257.381 stemmen

Genre: Drama

Oorsprong: Verenigd Koninkrijk

Geregisseerd door: Sallie Aprahamian

Met onder meer: Paul Bettany en Olivia Williams

IMDb beoordeling: 5,6 (125)

Plot Broken Lines

Als een man na de plotselinge dood van zijn vader, geconfronteerd wordt met zijn verantwoordelijkheden en verleden, besluit hij weg te duiken in een hartstochtelijke affaire met een serveerster. Dit blijkt niet veel helderheid te brengen, aangezien zij zich ook in een complexe situatie bevindt en de nodige problemen heeft.

avatar van 5Heroes-98

5Heroes-98

Mooi verhaal, maar soms geven ze te weinig informatie en kun je niet echt volgen. Ik vond Bettany echt super in de rol van Chester. het is een mooi, meeslepend verhaal, maar ik had beter verwacht.