Les Deux Mondes (2007)

Frankrijk
Komedie / Fantasy

geregisseerd door Daniel Cohen
met Benoît Poelvoorde, Arly Jover en Michel Duchaussoy

Ondanks het feit dat hij op het eerste zicht maar een klein, onbetekenend persoontje lijkt, zal Rémy Bassano (Benoît Poelvoorde) een onderdrukte stam in een andere wereld bevrijden en ongekende capaciteiten in zichzelf ontdekken.

avatar van mrdig
Had er nog nooit van gehoord (en velen met mij gezien de hoeveelheid stemmen), maar ik zapte er in het vliegtuig langs en ik dacht waarom niet (alle andere grote films die in het lijstje stonden had ik toch al gezien).

Hoe dan ook, zeker geen spijt van gehad, die Benoit speelt leuk en overtuigend, daarnaast is het verhaal vermakelijk grappig.

avatar van RickZ
Deze komische avonturenfilm (franstalig helaas) viel mij enorm mee. Goede humor en een leuk verhaal met massale beelden wisselen elkaar af.

avatar van barcam
Uitstekende Benoît Poelvoorde in een avonturen komedie over een man die in twee werelden leeft.