• 8.227.802 stemmen

Geregisseerd door: Daniel Cohen

Met onder meer: Benoît Poelvoorde, Arly Jover en Michel Duchaussoy

Oorspronkelijke taal: Frans

Over Les Deux Mondes

Ondanks het feit dat hij op het eerste zicht maar een klein, onbetekenend persoontje lijkt, zal Rémy Bassano (Benoît Poelvoorde) een onderdrukte stam in een andere wereld bevrijden en ongekende capaciteiten in zichzelf ontdekken.

image

avatar van mrdig

mrdig

Had er nog nooit van gehoord (en velen met mij gezien de hoeveelheid stemmen), maar ik zapte er in het vliegtuig langs en ik dacht waarom niet (alle andere grote films die in het lijstje stonden had ik toch al gezien).

Hoe dan ook, zeker geen spijt van gehad, die Benoit speelt leuk en overtuigend, daarnaast is het verhaal vermakelijk grappig.

avatar van RickZ

RickZ

Deze komische avonturenfilm (franstalig helaas) viel mij enorm mee. Goede humor en een leuk verhaal met massale beelden wisselen elkaar af.

avatar van barcam

barcam

Uitstekende Benoît Poelvoorde in een avonturen komedie over een man die in twee werelden leeft.