O Coronel e o Lobisomem (2005)

1 stem

Brazilië

geregisseerd door Maurício Farias
met Diogo Vilela, Selton Mello en Ana Paula Arósio

Aan het begin van de twintigste eeuw erft kolonel Ponciano de Azeredo Furtado de boerderij Sobradinho op het platteland, veel bezittingen en de titel 'kolonel' van zijn grootvader. Zijn goede vriend Pernambuco Nogueira, de zoon van een werknemer op de boerderij en samen met Ponciano opgegroeid, krijgt niks in het testament. Ponciano is al jarenlang verliefd op zijn nicht Esmeraldina, maar spreekt dit nooit uit. Wanneer hij de boerderij aan Nogueira dreigt te verliezen, die getrouwd is met Esmeraldina, gaat Ponciano naar de rechtbank om te bewijzen dat Nogueira een weerwolf is.

avatar van movie acteurs
Een Braziliaanse sfeer en ook fantasie volle komedie. Deze komedie duurde voor mij een beetje lang. Maar voor de rest is dit wel een aardige komedie film met ook een best goed verhaal.