Wages of Sin (2006)

Horror

geregisseerd door Aaron Robson
met Ashlie Clark, Ashlie Victoria Clark en Brandon Michael

Wanneer de knappe universiteitsstudente Sue Walker een huis erft op het platteland, beslissen zij en haar vrienden om er een plaats voor weekendontspanning van te maken. De woning heeft echter lang leeg gestaan en als ze er voor de eerste keer gaan logeren, komen de donkere geheimen van Sue's verleden aan het licht, herinneringen die al sinds haar kinderjaren sluimeren in haar geest ten gevolge van een jeugdtrauma toen ze negen jaar was. Een kwaadaardige aanwezigheid in het huis ligt op de loer en sleurt hen allen langzaam mee in een wereld van nachtmerries en angst waar niets nog is wat het lijkt.

avatar van Mac Hammer Fan
Een low budget cliché-griezel met een tam script.

avatar van jstinissen
flut-film