The Golden Boys (2008)

Komedie / Romantiek

geregisseerd door Daniel Adams
met David Carradine, Rip Torn en Mariel Hemingway

Cape Cod, rond de vorige eeuwwisseling. Drie gepensioneerde zee-kapiteinen die samenwonen besluiten dat de enige manier om hun huishouden op orde te krijgen is dat eentje van hen moet trouwen. Ze loten er om en plaatsen een advertentie in de krant. Er reageert een mooie dame en Jerry, de kapitein die geloot is, wordt meteen nerveus. De twee anderen moeten alles in het werk stellen om de dame in het kleine plaatsje te houden en kapitein Jerry genoeg zelfvertrouwen te geven.

wel stemmen en geen reakties...hmmmm? Zal hem vanavond wel eens bekijken en een menig geven. (subjectief dan)

leuke film kijkt goed weg met de nodige humor
voor al david carradine speelt zijn rol zeer goed

avatar van fonzie96
Waardeloze film,alleen maar veel gepraat.....verder weinig boeiends..

avatar van kanjertje
Leuke en originele film.
Eens van een ander soort 'romantische komedie' maar daarvoor zeker niet slechter.

Alleen al voor de slechtste actie ooit gezien de moeite waard. Als dat stukje van de redding van een aan de grond gelopen schip er niet in zou zitten was de film in eens een punt meer waard.

Verder erg leuk en vermakelijk spel. Warm verhaal