Red Billabong (2016)

Australië
Actie / Avontuur

geregisseerd door Luke Sparke
met Dan Ewing, Tim Pocock en Jessica Green

In Australië ontdekken twee broers oude familiegeheimen op het moment dat ze hun opa's afgelegen landgoed erven. Wanneer de broers door hun eigen keuzes uit elkaar groeien, wordt duidelijk dat er meer speelt op dit landgoed. Mensen beginnen te verdwijnen en de broers hebben het gevoel gestalkt te worden door iets of iemand. Wat er zich precies buiten het landgoed begeeft, is ze niet duidelijk. Zijn de broers het slachtoffer geworden van een grap of ligt er echt gevaar op de loer?

avatar van Lui
Lui (crew)
Op zich wel een aardige avontuur/horror, die overduidelijk met de beste bedoelingen gemaakt is. Redelijk acteerwerk, mooie locaties, aardige CGI en muziek van Armin van Buuren.
Door de speelduur van bijna 2 uur is de film echter een té lange zit.