Winter Ridge (2018)

Verenigd Koninkrijk
Thriller

geregisseerd door Dom Lenoir
met Matt Hookings, Olwen Catherine Kelly en Hannah Waddingham

De vrouw van de jonge politierechercheur Ryan ligt in coma. Met pijn en moeite wordt hij gedwongen om van de rand van haar bed te wijken om een aantal verdachte sterfgevallen te onderzoeken. Hij komt erachter dat de moorden dichter bij hem staan dan dat hij ooit had kunnen denken.

avatar van tattoobob

avatar van mixmaster
Matige Thriller die eigenlijk best voorspelbaar is, het acteerwerk is redelijk .
Een film die ik snel zal vergeten.

avatar van John Milton
tattoobob schreef:
Wat een verschrikkelijke poster...
Ja, dat boezemt geen vertrouwen in. Leuke afbeelding om met een groepje studenten kritiek op te geven, dat wel.

Matige "thriller" en erg zwak eind als er een dader is met een motief dat niet eerder in de film genoemd werd. Het prachtige landschap trok me door de film heen.

tattoobob schreef:

Betere poster geplaatst.

avatar van AniSter
Het begint redelijk, maar wordt iedere minuut slechter.... tot aan het einde toe.