• 8.671.372 stemmen

Alternatieve titel: Supermarket Woman

Oorsprong: Japan

Geregisseerd door: Jûzô Itami

Met onder meer: Nobuko Miyamoto, Moeko Ezawa en Mansaku Fuwa

IMDb beoordeling: 7,2 (730)

Oorspronkelijke taal: Japans

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot Sûpah no Onna

Het gaat niet goed met Goro's supermarkt, de concurrent "Bargains Galore" bedreigt zijn zaak. Een ontmoeting met Hanako, die hij nog van school kent, leidt tot een grote verkoop en veranderingen in zijn leven.

logo tmdbimage

Butcher Department Chief

Material Department Chief

avatar van klute89

klute89

Ik ben toch wel benieuwd naar deze film, eens kijken of ik hem ergens kan vinden.

avatar van klute89

klute89

Een erg leuke, maar toch wel lange film. Zoals gewoonlijk Juzo Itami's vrouw in de hoofdrol, aanstekelijke muziek en prachtige beelden van de vele geneugtes van het leven in een supermarkt. Dit in combinatie met mooie ( subtiele) humor.

Ook met deze film weet Itami je weer aan het einde een glichmlach te bezorgen.

Ik geef de film vier sterren, ook vanwege de lengte van de film, hij had zeker wat korter gemogen. Maar voor de rest was het weer genieten.

4* ( wie weet nog eens een verhoging)