P.S. Your Cat Is Dead (2002)

geregisseerd door Steve Guttenberg
met Steve Guttenberg, Lombardo Boyar en Cynthia Watros

Wanneer Jimmy ontdekt dat zijn vriendin hem gaat verlaten voor een andere, veel mooiere man, valt zijn leven in elkaar. Zijn appartement heeft al twee keer een inbreker over de vloer gehad in twee maanden tijd, zijn kat heeft een blaasontsteking en zijn beste vriend is onlangs gestorven. Tijdens nieuwjaarsavond zit hij dan alleen in zijn appartement, en dan krijgt hij een onverwachte gast: opnieuw dezelfde inbreker. Hij kan hem overmeesteren en vastbinden op een stoel, en tijdens het wachten op de politie ontdekt hij dat hij veel dingen gemeen heeft met zijn inbreker.

avatar van newG
afgelopen week cocoon, cocoon returns en Short Circuit bekeken. Ik vroeg me dus af wat er zoal gebeurd is met Steve Guttenberg sinds de eighties... blijkbaar was ik de enige want deze film stond er nog niet op... Wil deze wel eens zien, het verhaal klinkt boeiend...

Aardige, grappige film met zo nu en dan ook ontroerende momenten. Steve Guttenberg is op zijn best. Het open einde is goed gekozen.

avatar van newG
Waar heb je de film gezien? Ben echt op zoek hiernaar en wil hem echt wel eens zien.