• 8.610.728 stemmen

P.S. Your Cat Is Dead (2002)

Komedie | 92 minuten

Genre: Komedie

Geregisseerd door: Steve Guttenberg

Met onder meer: Steve Guttenberg, Lombardo Boyar en Cynthia Watros

IMDb beoordeling: 5,4 (647)

• Claim tot 100 euro bonus bij Jacks.nl

• Wat kost gokken jou? Stop op tijd, 18+

Plot P.S. Your Cat Is Dead

Wanneer Jimmy ontdekt dat zijn vriendin hem gaat verlaten voor een andere, veel mooiere man, valt zijn leven in elkaar. Zijn appartement heeft al twee keer een inbreker over de vloer gehad in twee maanden tijd, zijn kat heeft een blaasontsteking en zijn beste vriend is onlangs gestorven. Tijdens nieuwjaarsavond zit hij dan alleen in zijn appartement, en dan krijgt hij een onverwachte gast: opnieuw dezelfde inbreker. Hij kan hem overmeesteren en vastbinden op een stoel, en tijdens het wachten op de politie ontdekt hij dat hij veel dingen gemeen heeft met zijn inbreker.

image

avatar van newG

newG

• 2084 stemmen

afgelopen week cocoon, cocoon returns en Short Circuit bekeken. Ik vroeg me dus af wat er zoal gebeurd is met Steve Guttenberg sinds de eighties... blijkbaar was ik de enige want deze film stond er nog niet op... Wil deze wel eens zien, het verhaal klinkt boeiend...

gauke

Aardige, grappige film met zo nu en dan ook ontroerende momenten. Steve Guttenberg is op zijn best. Het open einde is goed gekozen.

avatar van newG

newG

• 2084 stemmen

Waar heb je de film gezien? Ben echt op zoek hiernaar en wil hem echt wel eens zien.