Cover Girl Killer (1959)

Verenigd Koninkrijk
Misdaad / Thriller

geregisseerd door Terry Bishop
met Harry H. Corbett, Felicity Young en Spencer Teakle

Een pin-up model wordt dood gevonden op dezelfde plek, en in dezelfde pose en kleding die ze aanhad op de cover van "Wow!" magazine. Als meerdere modellen dood worden gevonden, realiseert de politie dat er een maniak los is.

Dick2008
Lachwekkend B-misdaadfilmpje, die juist daarom nog redelijk leuk was, en dat alles in een uur. Een aantal omkleedpartijen en een grappige finale. 3.0

avatar van GuidO96
Misschien voor zijn tijd origineel, maar wanneer je deze film opzet is het vrij snel duidelijk wie het allemaal heeft gedaan. Gelukkig duurt de film niet lang, waardoor er een hoog tempo in zit. Dat vind ik persoonlijk wel fijn, ik heb niet zoveel met al die karakterontwikkelingen als ik een misdaad film kijk zoals deze waarin een moord moet worden opgelost. Sfeertje is leuk. Prima film voor tussendoor!