The Insatiable (2006)

Horror / Komedie

geregisseerd door Chuck Konzelman en Cary Solomon
met Sean Patrick Flanery, Charlotte Ayanna en Michael Biehn

Wanneer Harry, een verlegen vertegenwoordiger, een vrouwelijke vampier een slachtoffer brutaal ziet vermoorden heeft hij het moeilijk om zijn omgeving te overtuigen dat wat hij zag ook echt gebeurde. Ten einde raad besluit Harry dan maar zelf om op jacht te gaan achter de vampier, voor ze nog meer onschuldige slachtoffers maakt.

avatar van bisse
Zoals iemand op imdb al zei....het is zeker geen frightnight of lost boys en al helemaal niet vergelijkbaar met interview with the vampire. Ik denk dat mensen die van fright night konden genieten deze ook wel zullen waarderen.
Het is duidelijk dat Sean Patrick flannery deze film redt en hem kijkbaar maakt en er nog best een redelijk leuke film van maakt. Verder is het script wel erg eenzijdig en ook wel een beetje saai. Toch is de film wel beter dan de kaft doet vermoeden.

leuk tussendoortje van 2.5*

avatar van xenne
tsja, ik vind de poster eigenlijk nog mooi. en de film vond ik vermakelijk, ook al is het verhaaltje heel magertjes. vond het aangenaam kijkvoer, leuke combinatie van komedie/drama/horror/romantiek. Sean Patrick Flanery is goed op dreef, de vrouwen in de film zijn mooi. zeker geen hoogvlieger, maar omdat ik me amuseerde toch een kleine 3