Chill (2007)

Thriller / Horror

geregisseerd door Serge Rodnunsky
met Thomas Calabro, Ashley Laurence en James Russo

Sam (Thomas Calabro), een aspirant schrijver, krijgt een baantje in een kruidenierswinkeltje dat eigendom is van de geheimzinnige Dr. Munoz (Shaun Kurtz). Dr. Munoz is een oud-wetenschapper die er prat op gaat zeldzame huideigenschappen te bezitten die hem er toe nopen zijn leven te leiden in de vrieskou. In het geheim voert hij onderzoeken uit naar menselijk weefsel. Echter na een poos komt Sam er achter dat Dr. Munoz al een tijd geleden is overleden en dat hij zichzelf in leven houdt door occulte therapie en door het consumeren van vlees dat afkomstig is van zijn slachtoffers. Samen met zijn nieuwe buurvrouw, winkeleigenaresse Maria (Ashley Laurence) en de haar stalkende detective Defazio (James Russo) moet hij zich uit de situatie weten te redden.

avatar van fritsy
Klinkt zombie achtig? ondanks een paar bekende acteurs staat deze film niet hoog aan geschreven bij IMDb.

paulo31
Dit is toch wel een hele matige film.
de eerste indruk van mij en mijn vriendin was dat het om een b-film ging die ergens eind jaren 80 is gemaakt.
nu zie ik dat deze film van 2007 is.
slecht geacteerd, slecht camerawerk, zonde van de tijd.
ik dacht dat deze film boeiend zou zijn aangezien hij op dit moment meer dan 3 sterren had
maar nu zie ik dat er maar 2 stemmers zijn geweest
iemand die een 2 geeft en (wellicht een grappenmaker) iemand die 4 sterren geeft.
meer dan 2 sterren is deze film echt niet waard.
ik geef een 1.5