Closing Escrow (2007)

geregisseerd door Armen Kaprelian en Kent G. Llewellyn
met Bruce Thomas, Wendi McLendon-Covey en Ryan Smith

Drie verschillende families hebben hun zinnen gezet op het zelfde huis dat te koop staat. Wanneer de strijd begint met het tegen elkaar opbieden en het opdrijven van de verkoopprijs, wordt er een zware aanslag gedaan op hun familieleven, op hun huwelijken én op het geduld van de makelaars.

Een geinige film over drie echtparen die op zoek zijn naar hun droomhuis. Gegoten in een soort van documentaire-stijl, die soms wel wat weg heeft van The Office. Zowel de echtparen als hun makelaars hebben allemaal wel een steekje los, wat zorgt voor nogal wat gênante vertoningen. Je zou er bijna plaatsvervangende schaamte van krijgen. Erg leuk in elkaar gezet en goed, haast levensecht, geacteerd. 3,5*