Wild Seven (2006)

Alternatieve titel: Wild 7

Actie / Drama

geregisseerd door James M. Hausler
met Robert Forster, Robert Loggia en Richard Roundtree

Wilson (Robert Forster) komt na 25 jaar vrij uit de gevangenis. Terwijl hij eigenlijk met pensioen wil gaan, krijgen zijn wraakgevoelens jegens de man die die hem achter de tralies heeft gezet de overhand. Samen met een andere ex-gedetineerde - die ook een appeltje te schillen heeft met de vijand - neemt hij wraak.

avatar van ralfsjam
op imdb krijgt hij een 8.3 met dik 1000 stemmen??? snap ik echt geen zak van! heb hem gisteren zitten kijken, en op een sfeertje hier en daar en een leuk muziekje af en toe vond ik er niet zo ont zettend veel aan. de oudere mannen speeld opzich wel aardig ookal waren de texten niet je van het, maar die altijd maar stoer bier drinkende jongeren (slecht ge-cast ook) was verschrikkelijk om naar te kijken. zelfs een biertje drinken konden ze niet acteren!! voor mij was het een low budget probeerseltje. (eerst alle tarantino films kijken en dan zelf wat proberen....) op hier en daar een klein leuk stukje na niet veel soeps, maar goed dat is mijn mening....
het verhaal had opzich wel een leuke vorm, maar ook die is niet al te best in beeld gebracht. poster ziet er wel prof. uit.

een 2, want ik had er meer van verwacht!

avatar van Denveen
Deze film is toch al heel lang uit? Waarom staan hier nog nauwelijks berichten dan :S?

avatar van stephan73
Denveen schreef:

Omdat hij pas vandaag is toegevoegd!!

Ik vond het een zeer aardig filmpje.
Het is idd een low-budget filmpje , maar het sfeertje en de dialogen maken het allemaal goed.

Het is geen standaard Aktie wraakfilm en ik vond de uiteindelijke ontknopping van de film eigenlijk wel leuk.

Prima voor een avondje op de bank. Naast alle crap die er gemaakt word verdient deze zeker een 3,5 *

avatar van zozo1000
als ik het bericht lees van ralfsjam en van hondsdol, wordt ik bijna bang om dat filmpje te downloaden en te kijken.
Ik ben zo vrij geweest even te kijken wie de ondertitels hebben gemaakt voor deze xvid, en jawel de jongens en meiden van just4fun team.
Als het zo'n bout film is, snap ik niet dat ze er tijd in stoppen om een nl sub neer te zetten. HULDE zo wie zo, toch!!!! Maar goed ik pas dit bericht na het kijken nog wel even aan.

avatar van ralfsjam
zozo1000 schreef:
als ik het bericht lees van ralfsjam en van hondsdol, wordt ik bijna bang om dat filmpje te ********** en te kijken.

zoals ik al zei, op imdb kreeg hij een dikke acht.... maar je kunt films op 2 manieren kijken. gewoon onderuit en niet te veel nadenken en niet te veel opletten op de acteurs en hoe de film gemaakt is. dan is de film misschien wel aardig. maar als je een kijker bent die ook opzoek gaat naar kwaliteit en niveau, kom je bij deze film van een koude kermis thuis. maar het zou leuk voor de makers zijn als er kijkers zijn die de film leuk vinden.... toch? smaken verschillen en bij de 1 ligt de ladder hoger dan bij de ander. voor mij was deze film niet zo best.... maar er zijn ook bioscoopknallers waar mijn broek vanaf zakt.

p.s. ondertitels zijn niet echt nodig hoor, een cursusje engels van 3 weken en je bent klaar! komen weinig moeilijke gesprekken voor...

deze film gaat helemaal nergens over......
een heel slap verhaal ,waarbij je je bij het einde afvraagt ...had ik niks beters met mijn tijd kunnen doen.

wat een nerdfilm

avatar van Carlos Olivera
Hmmmm, vreemde film dit... Het verhaal is niet slecht als ze het beter hadden uitgewerkt en niet zoveel hadden open gelaten. Er zijn te veel dingen waar je geen antwoord op krijgt. Het einde is echt teleurstellend en het spannendste stukje film werd geleverd door een schorpioen.... zegt genoeg lijkt me. 2* en een halve ster extra voor het uitstekende acteerwerk van de schorpioen, geef dat beest een oscar!

avatar van Sergio
Wat een waardeloze film, slechte dialogen, acteurs die niet kunnen acteren zelfs "veteraan" Robert Loggia maakt er een potje van.

Wat een gedrocht...net als de film op gang lijkt te komen (in de bank) is het afgelopen. Belachelijk.

Dit verhoudt zich tot pulp fiction als een kaarsvlammetje tot de zon.

Zonde van je tijd, vermijden als de pest.

avatar van zozo1000
Zoals ik al eerder zei, ik kom er nog op terug.
Snel door gekeken op de pc, en ik denk dat deze film beter een andere titel had kunnen krijgen.
Wat te denken van The Shit 7
0,5 ster lager kan niet

waste of time! ........................ 1 sterretje.

Diesel
Matige ode aan de western die goed begint (mooie openingsscène in de woestijn met een coole muziekje op de achtergond) maar na een kleine halfuur in rap tempo bergafwaarts gaat. De dialogen hebben weinig inhoud en gaan eindeloos door. Pluspunten: een lekker sfeertje en aardige muziek. 2*

wat een klotefilm!!!

Rommelige film, beetje flauw belachelijk verhaal...absoluut niet mijn ding en van mijn kant, geen aanrader!

avatar van Denveen
ralfsjam schreef:

een 2, want ik had er meer van verwacht!

Hij is op IMBD gelukkig al gezakt naar een 4,9

Vandernagel
Ondergemiddeld in ieder aspect. Acteren, verhaal, dialogen, ... Lang leve de schorpioen. Een krappe:

2,0 sterren

avatar van guylopez93
ralfsjam schreef:
op imdb krijgt hij een 8.3 met dik 1000 stemmen??? snap ik echt geen zak van!
!

op imdb staat er helemaal niet dat het een 8,3 is maar een 4,8

avatar van Snatch1979
Ik heb vandaag een poging gedaan om deze film te gaan bekijken. Bij vlagen krijg je in het begin het gevoel dat je een Guy Ritchie / Quentin Tarantino film zit te kijken.
Alleen deze vlagen zijn zeer minimaal en worden overheerst door een verhaal dat zeer traag op gang komt.
Hier en daar zijn wel wat mooie/leuke scenes maar na 30 minuten heb ik de film afgezet....het slechte acteerwerk werd mij te veel.

0,5 ster voor de moeite...

Forster en Roundtree zijn de moeite waard... Die 2 mogen vaker samen spelen naar mijn mening... Verder is het niks

qaz
De meest beroerde film die ik helemaal uitgezeten heb. Ik hoopte (tevergeefs) op een aardig plot.

Ga er verder geen woorden aan besteden ...WAARDELOOS!!!

echt een beroerde film gewoon slaapverwekkend!

avatar van ®Tc
Gewoon slechte film, alles is slecht: slecht geacteerd, slecht verhaal, slecht einde, saai.